mizza med nr.2 på vei Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Ondsag 14.Mai skal min lille prinsesse ha sin 2. hjerteoperasjon. Hun har hjertefeilen Hypopastisk venstre hjerte syndrom(HVHS) som er en alvorlig og komplisert hjertefeil. Det vil si at hun mangler hele venstre hjerte kammer! Født med halvt hjerte for å si det enkelt! Men uansett.. Jeg håper dere kan sende oss mange gode tanker så er jeg sikker på at dette kommer til å gå bra =)) Tusen takk! Klem
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Virker som du er en sterk og god mamma. Og man opplever vel egentlig at man får den styrken som skal til for å takle de utfordringer man møter/får i livet. Har selv en liten prinsesse med dysmeli. Går kjempefint med henne, og hun kunne ikke vært bedre for oss; vår egen, lille, unike prinsesse Sender både deg og prinsessa di alle lykkeønskninger og gode tanker. Lykke til med operasjonen! Klem
mizza med nr.2 på vei Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2008 Tusen takk =) Og lykke til med din lille snuppelupp også =) Klem
Matilde og Sofie mor Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Masse lykke til. Kommer til å tenke på dere i morgen og krysse fingrene for din lille jente. Håper at du i morgen kveld på denne tiden er lettet og glad etter en vellykket operasjon. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå