Gå til innhold

spark på blæra?

1&2imagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kjennes ut som den ene jenta ligger veeeldig langt ned i bekkenet. På ul lå hun med hodet ned, og noen ganger når det er mye aktivitet kjenner jeg sånne "støt" mot blæra, og i det siste har det blitt ganske harde spark eller hva jeg skal kalle det. Men jeg er bare 23 uker, kan de sparke så hardt allerede?

Litt redd for at jeg plutselig skal tisse på meg av den sparkinga, løper ofte på do. Flere som har det sånn/har hatt det sånn med sine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig, veldig normalt det der og ja, de kan sparke hardt veldig tidlig. Det er ikke mye annet å gjøre enn å stå ut og ta sparkene som et tegn på at de lever og har det fint der inne ;)

Skrevet

hehe ja, jeg er jo glad for all bevegelse, men skvetter noen ganger va hvor hardt det begynner å bli. Og dette er vel bare begynnelsen.

Skrevet

Japp, sannsynligvis bare begynnelsen så det er bare å bite sammen tennene og smile ;)

Skrevet

De to jentene våre lå i uke 19-20 begge langt nede med hodene sine begge to, og jeg tror de stanget hodene sine i blæra mi. Blei veldig mange doturer i døgnet av dette. Men i midten av uke 20 var det akkurat som om de ble 'løftet' litt opp og trykket ble litt mindre, sov da faktisk en hel natt uten å gå på do ; - )

Er nå i 29. uke og nå er det akkurat som om de både presser på blæra samtidig som de presser på 'slangen' sånn at det er vanskelig å gå på do, må lene meg på siden når jeg sitter på doen ; - D

Ser nok ganske smart ut der jeg lener meg over på siden og holder i håndtaket på veggen på den ene sida og vasken på den andre.... ; - )

Skrevet

hehe, ser det for meg *;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...