Single71 Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Håper dere hadde et fint treff på onsdag. Jeg fikk desverre ikke til å komme, og fikk ikke sendt melding den dagen for å melde avbud. Håper det blir et møte til og at jeg kan bli med på det:-) Lykkeønskninger sendes alle!
Chaiemae Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Det var et veldig fint treff, synd at du ikke kunne komme. Vi har ankket om at neste treff blir i august (pga ferien) og at vi da skal sette oss i en park å grille.
Single71 Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2008 Det hørtes jo veldig fint ut, gleder meg til det. Og lykke, lykke til Chaimae. Håper, håper, håper du er gravid da vi sees i august:-) Du reiser ned i juli?
Chaiemae Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Takk for det. Jeg satte i gang litt tidligere enn planlagt så jeg skal til København i slutten av mai. Går på nedregulering nå. Skal du nedover snart?
Single71 Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2008 Å, det var gode nyheter! Så spennende. Det er rundt da jeg skal til køben til mitt 2. forsøk også. Jeg har varierende sykluser så jeg veit aldi helt når jeg får eggløsning, men det blir sannsynligivs i slutten av mai en gang. Gleder meg til å starte på`n igjen.
Chaiemae Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Så flott at du skal nedover igjen. Skal krysse fingrene for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå