Gå til innhold

Noen som er klare for trilleturer??

Anbefalte innlegg

Ser at den ene maibabyen etter den andre popper ut nå om dagen. Selv er jo jeg og vesla veteraner siden hun kom så tidlig (5 uker i dag!:), så vi er godt i gang med vogna. Noen som er klare til å være med på trilleturer snart?? Gjerne i mitt område (Tonsenhagen/Årvoll- superfine turområder i marka her), ellers kan man jo alltids møtes andre steder:) Nydelig vårvær å trille i nå:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137706761-noen-som-er-klare-for-trilleturer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm Bergen var vel litt langt ja, kanskje:) Kom jo på at jeg glemte slenge på "Oslo" i overskrifta..

Og til dere andre; var ikke meningen å provosere!! ;) Skjønner det er kjipt å gå og vente.. Men var snakk om trilling her i maiklubben tildligere i vår og da var det ganske mange som sa vi måtte møtes til våren og opptil flere av dem bodde ikke langt fra meg. Så tenkte ta opp igjen tråden. Nå som vesla har blitt såpass stor er jeg jo mye ute og det er kjedelig i lengden å traske rundt alene:) Prøvd å spørre på DiB også, men der er det yrende liv og det sanne kaos (sikkert 10 nye sider hver dag, innleggene bare forsvinner i vrimmelen og er umulig å gjenoppdrive).

Men skjønner jo at folk må få tid til å føde først, hehe.. Lykke til med siste ventetida jenter, håper vi sees med vogn etter hvert:)

Annonse

Hei I :o)

Jeg er gjerne med på trilletur et eller annet sted i byen! Kan godt ta turen over til deg eller så er du også hjertelig velkommen til Ellingsrud og Østmarka.

Ola er relativt stabil i forhold til mat og soving ( 3-4 timer soving om gangen så lenge han er mett), så han er relativt grei å forutsi foreløpig. Har ikke så lyst til å måtte dra fram puppen i friluft enda :o)

Jeg er også snart klar for trilleturer. Fødte 1 mai, men allikevel er ikke ting helt på greip her hjemme ennå;) Så føler meg ikke riktig klar for de lengre utfluktene til byen, men om et par uker er vi nok klare som egg;)

Så koselig at flere r med på trilling!! Vi kan jo komme tilbake til saken om et par uker da, siden flere trenger litt mer tid på seg.

Ja, BabyGirl- er jo et stykke fra Tonsen til Holmlia- ihvertfall litt trøblete m kollektivtransp (har prøvd å komme meg til Hauketo noen ganger, så jeg vet:). Vi kan jo satse på noe mer sentralt da.

Snakkes etter hvert da:)

Annonse

jeg er også med! Var faktisk ute å gikk en lang tur igår... Ulrik fikk sin første tur rundt sykehuset da han var 10t gammel. Hadde behov for å røre meg... barnepleieren var ikke helt fornøyd, hun mente man skulle vente en uke. Men jordmor mente det ikke var noen fare.

forresten, gemini, har du vært innom jobben? hvis ikke kanskje vi kan taen tur samtidig. vil vente ivertfall en uke til... men etter det...

he he... ikke lett å skrive m barn i armene, føler jeg har ham v puppen nesten hele tiden, så må jo lære meg å spise etc samtidig,,,

Hei liz, ja da satser vi på å få til et trilletreff m mange etter hvert! har ikke vært på jobb enda, nei- vi kan godt samkjøre det :) finner ut når vi begge føler det passer

Skriver med vesla i favnen jeg og, så får fatte meg i korthet.

Will be back w more trilleplanlegging om en stund da:)

Hei hei!

Vi har akkurat kommet hjem fra sykehuset i dag vi da, så må nok få liiiiiitt mere rutiner på stell før vi våger oss ut på "langtur".. men utover sommeren er vi mer enn gjerne med!

Dere er trygt hjemme Lizzieliz? Moro å treffe på deg på føden da... :) For ikke å glemme deg Maria!

Klem fra en kjempe stolt mamma :)

Stiblaa: så artig at det er enda en i nærområdet som vil trille etter hvert:)

Topsie og jeg skal trille her i området (Tonsenhagen) nå en av de nærmeste dagene, så om du eller andre har lyst til å bli med da, si fra! Jeg kan skrive meld her når vi har bestemt tid og sted:) Ellers blir det jo nok av trilleturer utover sommeren, så vi kan jo møtes mer sentrale steder og etter hvert.

Kjempefint å ha selskap på turene med bebisen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...