Attekattenoa Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Virker som klinikkene sier litt forskjellig. Riksen sier vel 144 timer etter uttak, altså på RD 4, St.Olavs sier noenlunde det samme; på RD 3-4 og Ullevål sier på RD 2. Har jo egentlig ingenting å si da, så lenge egget fester seg!=) Men interessant er det jo =) Noen som har merket noe spesielt på disse dagene, som har blitt gravide altså?? Merker jeg begynner å bli litt vel "desperat" etter gravditetssymptomer - veldig tidlig men, hehe ;-)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Har hele veien forholdt meg til plansjen på veggen på labben på st.olav jeg,som sier at egget fester seg ca 140 timer etter befruktning.(Ikke etter uttak,men faktisk befruktning). Siden det varierer både når eggene befruktes og hvor fort de deles blir jo dette et spørsmål man vanskelig kan svare på ). Felles for oss alle er vel at vi leter etter symptomer, og med de hormonene vi tilfører kroppen så vil de som leter finne ). Håper rugetiden blir en fin tid for deg. Kos deg og gjør hyggelige ting. Krysser fingrene for at dere lykkes !
Viljar Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 På Haukeland sa det at med et 4 ( vet ikke om det har noe å si hvor mange celler det har blitt) delt egg fester det seg 3 dager etter innsetting. 1 uke siden innsetting, men som du sier... lite og ingen symtptomer på hverken det ene eller det andre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå