Engel, skatt og lite frø. Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Du har jo gjort det før, men kunne vært gøy å vite om hva du kunne se vedr graviditet... Ps. har ikke fåt sjekket med naboen vedr. hunden med rød sløyfe.. Litt flaut å spørre,-men jeg skal altså He he...
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 11. mai 2008 dytter (litt utålmodig...)
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2008 Så fort nedover det gikk da...He he...
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2008 Oj, er du blitt gravid?? Gratulerer så masse:) Da skal jeg ikke mase så mye på deg...-skal prøve å la være i allefall!
Kristine_88 Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 hei du... skal se i morgen jeg =) skal leggge meg nå trur jeg =) Ha en god natt =)
Kristine_88 Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 hei du =) ja, skal ta en titt i dag ja =) det begynner å bli en stund siden, men det var deg som hadde gjennomgått stor sorg, hadde et fint hus? og hadde ånden av en hund løpende i trappa? har du kjent noen i beina på deg? jeg trur du har muligheten til å bli gravid i juli-august... hva sa jeg sist?
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. mai 2008 He he...-det var meg! (så gøy at du har blitt gravid sisen sist!!) Nei, jeg har ikke kjent noe. Men jeg tror det er noe her likevel... Innbiller meg at det er moren til samboeren min. Hun døde av kreft for ti år siden. Har ikke sett noe, men det er liksom et eller annet i gangen oppe. Vel, sist sa du gutt i juni...Men husk på at Emil ble unnfanget i pinsen i fjor. Kan jo ha vært han du så? Jeg skal ha en EL om ca fjorten dager tror jeg...
Kristine_88 Skrevet 12. mai 2008 #9 Skrevet 12. mai 2008 Takk takk =) det skjedde fort med oss også...var 1pp...hehe... det var spennende å rart, men jommen satt den =P hehe... ja, kanskje det skjer noe da ja... er bare å peise på da det var deg med dorull "bøtta"...hehe.. hmm..jeg har akkurat begynt med å kommunisere med ånder... men jeg føler hun kanskje går i gangen ja.. var hun litt go å rundt og kunne gå med bestemor kjole kanskje? hun virker faktisk litt lei seg.. kan være den sorgen som du har gått igjennom også... hmm... jeg får inn at dere må male trappa...? stemmer det da? at dere kanskje tenker på å pusse opp i andre etasjen..jeg vet ikke... men samtidig så føler jeg at det er ikke mye å pusse opp der.. får også inn noe med en sprekt vegg... kanskje=?? men det virker som om hun går å passer på dere, og egentlig sier at dere burde gjøre sånn og sånn for å få det bedre..
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. mai 2008 Mamman til Espen var veldig liten og tynn. Men farmor var slik du beskriver.. Jeg har liksom tenkt at ikke hun passer på meg, for hun døde når jeg var ganske liten. Oj, nå begynner jeg å gråte. Hvorfor gjør jeg det? Får du opp navn? Trappa må vi male... Der skal jeg henge opp bilder av alle besteforeldrene våre som ligger ferdig fremkalt og innrammet.... Vi skal egentlig pusse opp mye, men siden det ikke er noe som absolutt må gjøres tar vi det litt etter hvert. Badet er egentlig helt nytt(06), men får det gjort på nytt av forsikringselskapet da gulvet har begynt å sprekke opp. Veggen har også begynt å sprekke litt...
Kristine_88 Skrevet 12. mai 2008 #11 Skrevet 12. mai 2008 åj...jeg begynner jo nesten å gråte selv... så rett jeg har får på deg hele tiden..enormt..hehe... jeg kan se huset ditt nesten altså...værtfal inne.. hmm... er vanskelig med navn, men skal se hva jeg får inn...det som kommer er noe navn på K, og A... og noe M... hmm... hvis det er rett bare skriv Ja, så skal jeg gjette ordentlig på navn..
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 12. mai 2008 Ja, det må være litt godt å få bekreftelse på at det funker. Bokstavene er desverre ikke riktige. I allefall ikke hvis det er moren til Espen eller farmor. Men det kan jo være andre... Gammelt hus vettu;)
Kristine_88 Skrevet 12. mai 2008 #13 Skrevet 12. mai 2008 ja, er det...men et kjempe fint et... =D hva heter farmora di da? kanskje jeg får inn mer da...
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 12. mai 2008 Hun het Gerd... Espens mor het Sigrid..
Kristine_88 Skrevet 12. mai 2008 #15 Skrevet 12. mai 2008 Gerd ja...hun kjefter litt bare... litt oppgitt kanskje....nå må dere få ordnet huset deres... blir helt kald her jeg..hehe... det er ikke noe negativt med det... er bare at ånder gjør en kald... hadde Sigrid store rundt briller? var hun rolig og beskjeden..
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #16 Skrevet 12. mai 2008 He he..Gjør hun? Ja, da får du svare henne at vi trenger litt penger til det først! Rart...hun var nemlig ikke så nøye på det. (-det har jeg fått fra morsiden;)) Sigrid var ei lita kjeftesmelle tror jeg. Hadde ikke briller så vidt jeg vet. Men hun var fra nord, og med deres temperament. Jeg møtte henne aldri, men har fått følelsen av at det var mye humor der.. Jeg føler at jeg går å venter på noe, men jeg vet ikke hva det er. Har vurdert en healer... Men er så usikker på hvorfor jeg ønsker det. Hadde kansje vært godt med en renselse eller noe... Føles litt sånn.
Kristine_88 Skrevet 12. mai 2008 #17 Skrevet 12. mai 2008 Ja, jeg vet hvordan den følelsen er... har vært igjennom det samme... du trenger nok kanskje en healer ja... meditere er også lurt... du går å venter på å bli gravid du?? hehe...
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #18 Skrevet 12. mai 2008 Ja, det er klart jeg gjør! He he... Er veldig spent. Håper englene er med meg... Vil ikke være englemamma til flere enn Emil.
Kristine_88 Skrevet 12. mai 2008 #19 Skrevet 12. mai 2008 Englene er med deg =) Du kan bare spørre inne i deg selv hver dag : I dag vil jeg at Erkeengelen Michael er med å beskytter meg og gjør meg trygg...=) det funker..hihi
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #20 Skrevet 12. mai 2008 Tusen takk, spådama! Takk for at du tok deg tid.. Nå skal jeg ut å kjøre litt båt med sambo:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå