Gå til innhold

Noen som vil vite hva de får??

Anbefalte innlegg

Jeg er såå nyskjerrig at jeg har bestilt meg en såkallt "Intelligender" test,som skal være 90 % sikker..hehe..!!

Jeg har hele tiden tenkt at det er en jente i magen min,men det er jo ganske lenge til UL og eventuelt klarhet da.

Nå var det en her inne som tilbød å spå oss,og hun fikk opp jente på meg,og min tante som ser litt klarere enn mange sa også jente =)

Så jeg bestilte meg en sånn test på Ebay idag =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137706546-noen-som-vil-vite-hva-de-f%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

men det er vel ikke leng nå til ul. gleder meg til og vite. ca 3 uker til jeg skal da er jeg i uke 17. jeg MÅÅÅ vite det klarer ikke og vente:P har følelsen på en gutt, men håååper litt på ei jente for det :P men så lenge babyen har det bra:) så blir jeg jo super lykkelig :D

Jeg blir kjempeglad uansett hva det blir =)

Har jo tatt vare på alle klærne og tingene til lillegutt,så hadde vært praktisk med gutt også da..hehe..!!

Ordinær UL er ikke før i uke 19 nå,det var 17 før...=(

Annonse

Jeg er så nysgjerrig på hva jeg får at jeg nesten ikke klarer å konsentrere meg på jobben. Så ja - klart jeg skal vite det så fort som mulig!!!

Har følelsen av at det er gutt, det har jeg hatt siden før jeg testet positivt, he he. Men tiden vil vise. Arrrgh, to uker til 2. juni og UL..tikk tikk tikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...