Gå til innhold

ja,så er jeg her selv....hvem kan være far til den lille inni meg??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er 26 år,og hatt regelmessig mens i 4 år.

den siste mensen var 27feb-3 mars.

hadde et samleie med xkjæresten den 3 mars,bløde litt den dagen,han rakk ikke å drekke seg helt ut før han kom.

ble slutt 2 dager senere..

den 9 mars hadde jeg sex med en jeg liker og kjenner veldig godt. han kom i meg. 10 og 11 mars steg krops tempraturen min,trodde jeg skulle bli forkjøla men det ble jeg ikke

mage følesen sier det er siste mann,men er nervøs og usikker.

skulle egentlig ta abort men når jeg var på sykehuset,skiftet jeg menig. er 10 uker på vei i morgen(den 12.05).

begger er informert,bare 1 vil støtte meg(siste mann) og han gleder seg:) kan jeg stole på teori og magefølesen min? takker for seriøse svar!!

Fortsetter under...

takk:) har lest en del innlegg her,men blir bare mer usikker.. så jeg lever mye på håpet.

tenker mye på fam. og venner som stiller spm. har utnevnt siste mann som far,men tenk om VI TAR FEIL!!

Hva da?

xtypen min vil ikke ha noe med meg og barnet å gjøre.Han har truffet ei dame som han mener "IS THE RIGHT ONE" og mister han henne,har han ikke noe mer å leve for..har han sakt,. så han har gitt meg munnkurv. tenker ofte at abort hadde vært den enkleste utvei!

har vært inne på babyverned.no. og prøvde terminkalkulatoren. siste mens 27 feb-08,sykluslengden (min )27.dager

så unnfangelsen fant sted rundt 11 mars.

om det stemmer,hva er sansynligheten for at xtypen er faren? vi hadde sex 3 mars. kan sædceller leve så lenge som 8 døgn,har lest en plass at de kan leve opptil 9:(

sistemann var den 9 mars så mest sansynlig er han faren,men det er vel ingen garanti på det....JEG LESE MEG SNART GAL HER....

håper det:)

han er bare fantastisk... han. er allerede på støtte siden,men jeg vil få så vondt ,om det ikke er han. men han er informert om at det ikke er 100% sikkert at han er far,men han velger allikavel å være her for meg. Dette er virklelig sur-søt.....

Annonse

Hei jeg håper for din del at det er sistemann som er far til barnet!

Og det kan se ut som det er han ut i fra syklusen din. Men jeg vil bare nevne for deg at det også kan være eksen din..! Det er MANGE som har fått seg sjokk og overraskelser fordi de har stolt på "sikre" perioder. (Sex rett etter mens er regnet for å være ganske sikker periode).

Jeg ønsker ikke å skremme deg men du må vite at det faktisk KAN være eksen din og! Da jeg ble gravid med førstemann (har aldri vært utro, bare så det er sagt..) ble jeg gravid dagen etter mensen! (Hadde av ulike grunner bare sex den ene dagen denne mnd,så jeg er helt sikker).

Vi trodde den gangen på sikre perioder og GRAVID ble jeg!! Men vi fikk jo verdens fineste gutt da..! :-) Men det jeg vil si er at INGEN perioder er helt sikre!

Ønsker deg lykke til!! :-)

Her er det høyst sannsynlig at sistemann er far til barnet - heldigvis :) Kjempebra at du er åpen overfor begge to og spiller med åpne kort. Det står det respekt av. Dessverre er det ikke alle som er like ærlige. Lykke til videre i svangerskapet.

Jeg vil tro at det er den siste som nå støtter deg som er faren til dette barnet

du sier selv at det er 8 dager mellom dem 2 at du hadde sex å at unnfangelsen skal ha funnet sted ca 11 i mnd

vanligvis så klarer ikke cellene å leve lenger enn 5-6 dager

håper at du har det bra mitt i denne frustrasjon ol.

kan ikke være bare lett

men må få tilføye at det er jo temmelig idioti av ex'en å komme med sånne utsagn særlig til en gravid kvinne med hormoner som går der dem selv vil...

syns du skal prøve å trøste deg med at su har en som står på din side og som støtter deg... kan jo være at han ikke vil ta noe DNA-test men heller velger å tro/overbevise seg selv at HAN er faren til dette lille vidunderet som kommer

ønsker deg masse lykke til

om det så skulle være at dere "tar feil" som du sier så betyr jo ikke det at han som støtter deg nå plutselig går i fra alt

virker som han er en veldig ansvarsbevist person som også gleder seg til å bli pappa

så du ska se at dette kommer sikkert til å gå super bra

men forstår jo at engstelsen vil ligge der uansett til man har et konkret svar.

• 2 uker senere...

SIstemann er nok far her, er det første jeg tenker utifra datoene.. Man har jo eggløsning ca to uker ettermens/ to uker før neste mens (forutsatt at den er sånn ca regelmessig, da.) At du skal ha blitt gravid med nummer èn mens du fremdeles blødde litt, og da innen ca 7-8dager etter mensens første dag, er lite sannsynlig ifølge "vanlig" utregning. Derimot, at du blir gravid uka etter/med nummer to, stemmer ganske bra om du har sånn ca vanlig mens.. Lykke til!! :)

:) takk for alle svar.....

Har de samme tankene som deg heidin,og jeg er/var som ei klokke. så det er rart om nr 1 er far,men tørr ikke være helt sikker. men jeg greier å slappe av, jeg lurer ingen. de som trenger og vite... er informert.

skal på ul i neste mnd,kansje det kan gi meg et klarere svar...håper det.

endelig Sommer og sol:)

Her må jeg nesten garantere at sistemann er faren...når du hadde temperaturøkning dagen etter eller 2 dager etter at du hadde sex med han siste, så betyr det at du hadde EL på den tiden...temperaturen stiger dagen etter EL, og dermed kan ikke spermen til han du hadde sex med først ha levd så lenge...det er absolutt minimal sjanse! Under 0,1% vil jeg si....tror nok du kan slå deg til ro med at det er han siste som er faren... :)

Annonse

Mest sannsynlig er det han du håper at er faren, som er faren, siden du hadde mensen til 3 og hadde sex med ex 3 så er det veldig veldig liten sjanse for at det er ex som er pappa.

Krysser fingrene for at det er han du håper.

• 4 uker senere...

du får ikke vite før barnet er føst... terminen min ble å flytta, nesten 2 uker, fra tidlig ul til den jeg fikk i uke 18. utifra dette trodde jeg at den andre "kandidaten" ble utelukka, siden ingenting stemte med han lengre... d ble liksom for lenge siden.. men, d var hannes barn !! hadde jeg ALDRI trodd. ikke han heller....

samma hva du tror utifra rekning å sånn, er d umulig å finne ut når egget ditt ble befruktet. d kan gå i dvale osv før fosteret begynner å vokse.

du vet ingenting før dna-testen er tatt...

masse lykke til !!

• 1 måned senere...

vil tippe det er 50-50 her, xn din har du sikkert hatt regelmessig sex med før og da er hans sekret kjent i din kropp og da kan sædcellen leve opptimalt

pga av sin kjenskap:D. men om du blødde er det vanskelig for sædcellene å trives og vil bli skylt ut med blod

. men har man vært uforsiktig er det lurt å ta en dna test. får håpe det ordner seg..

lykke til!

• 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...