Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Sofia? Med mellomnavn Elizabeth isåfall, familietradison. Storebror heter Jonas.
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Jonas og Sofia passer rett og slett perfekt! S'en og O'en går igjen, samtidig som begge navnene har 5 bokstaver. Passer perfekt!! Sofia Elizabeth er bare helt fantastisk nydelig. Nesten noe jeg fikk lyst til å bruke selv. Begge navnene er internasjonale, klassiske, tidløse og nydelige. Ville absolutt gitt en eventuell datter det navnet, ja:-)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 takk, nå ble jeg glad Vi trenger litt internasjonale navn pga at pappaen er av utenlandsk opprinnelse. Og i min familie har den eldste jenta fått Elizabeth som mellomnavn og gitt det videre i 5 generasjoner, så jeg føler jeg må finne noe som passer til det. Men vet jo enda ikke om det er en jente Om det er en til gutt så tenker jeg på David. HI
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 David er også aldeles nydelig! Helt kjempevakkert!:-)
Castho Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 Synes Sofia Elisabeth passer fint sammen (tradisjon) og det går godt med Jonas. Synes Jonas og David står godt i stil med hverandre. Nydelige navn alle sammen.
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #7 Skrevet 11. mai 2008 Sofia er et nydelig navn. Jeg elsker rett og slett det navnet. Sofia Elizabeth er en fin kombinasjon. David er ikke et navn jeg ville valgt selv, men syns det er fint.
Vannmann35 Skrevet 12. mai 2008 #8 Skrevet 12. mai 2008 Sofia Elizabeth var et aldeles nydelig navn! Men, synes ikke Sofia og Jonas klinger så veldig bra sammen. Jonas er mer traust og stødig, mens Sofia er litt mer eksotisk. Men akkurat det trenger jo egentlig ikke bety noe, de er jo to ulike individer uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå