ung@mor Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 mistenker at jeg har ADHD skal til legen til onsdagen... gruer eg litt :/ har 2 barn.. er så redd for å bli "stempla" hvis dere skjønner??? er d mange mødre md ADHD her??? jeg jobber for tiden som frisør (lærling) er ferdig der i sept/okt... aner ikke hva jeg skal gjøre etter d......er ikke alle yrker som passer mg for å si d sånn... er jo så satløs... der jeg jobber nå er d helt topp. for skjefen min er helt super... hva gjør jeg da når jeg er fedig der (får ikke jobb der) huff..... sliter så md mg selv. tar d foresten lang tid før jeg får diagnosen??? mye venting???? er så mye jeg lurer på rund dette.. har heldigvis kommet i kontakt md ei på babyverden, som har gitt mg mange svar, takk til deg... vet du er her også (",)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Du blir nok ikke stemplet, for dette er ikke noe du absolutt MÅ fortelle til arbeidsgiver hvis du får en diagnose:) Jeg har en sønn med ADHD, så jeg har erfaring med det derfra. Ang. voksen med ADHD, så har jeg en i familine med det, som først fikk diagnosen som voksen. Det foregikk i voksenpsykiatrien, og tok noen mnd, mener jeg. Han fikk Ritalin, og i dag fungerer han som de fleste andre i samfunnet, med jobb han liker og liten familie:) Han er blitt mer stabil hva det meste angår;) ikke handler han vilt og hemningsløst lenger, og er generelt mye roligere.
Helene_81 Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Heia.. Så bra du har sjekka ut her inne og.. :-D Jeg var hos en psykolog 3-4 ganger tror jeg det var og det går ikke lenge mellom hver gang. En gang i uka tror jeg det er. Sånn var meg i allefall.. :-D Også fikk jeg time hos psykiateren (som følger deg opp på medesineringen/opptrappingen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå