Gå til innhold

skal til legen til onsdagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

mistenker at jeg har ADHD skal til legen til onsdagen... gruer eg litt :/

har 2 barn.. er så redd for å bli "stempla" hvis dere skjønner???

er d mange mødre md ADHD her???

jeg jobber for tiden som frisør (lærling) er ferdig der i sept/okt...

aner ikke hva jeg skal gjøre etter d......er ikke alle yrker som passer mg for å si d sånn... er jo så satløs... der jeg jobber nå er d helt topp.

for skjefen min er helt super...

hva gjør jeg da når jeg er fedig der (får ikke jobb der)

huff..... sliter så md mg selv.

tar d foresten lang tid før jeg får diagnosen???

mye venting????

er så mye jeg lurer på rund dette..

har heldigvis kommet i kontakt md ei på babyverden, som har gitt mg mange svar, takk til deg...

vet du er her også (",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du blir nok ikke stemplet, for dette er ikke noe du absolutt MÅ fortelle til arbeidsgiver hvis du får en diagnose:)

Jeg har en sønn med ADHD, så jeg har erfaring med det derfra. Ang. voksen med ADHD, så har jeg en i familine med det, som først fikk diagnosen som voksen. Det foregikk i voksenpsykiatrien, og tok noen mnd, mener jeg. Han fikk Ritalin, og i dag fungerer han som de fleste andre i samfunnet, med jobb han liker og liten familie:) Han er blitt mer stabil hva det meste angår;) ikke handler han vilt og hemningsløst lenger, og er generelt mye roligere.

• 3 uker senere...
Skrevet

Heia.. Så bra du har sjekka ut her inne og.. :-D

Jeg var hos en psykolog 3-4 ganger tror jeg det var og det går ikke lenge mellom hver gang. En gang i uka tror jeg det er. Sånn var meg i allefall.. :-D

Også fikk jeg time hos psykiateren (som følger deg opp på medesineringen/opptrappingen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...