Gå til innhold

Har gått 16 dager over termin med nr 1 og 10 dager med nr 2. Noen som har lignende erfaring som har født tidligere med nr 3?

Lille Blåbær

Anbefalte innlegg

Er så lei av¨å vente... men har innstilt meg på å gå over termin siden jeg har gjort det med de to andre. Men er det noen som har erfaring med at 3. mann kommer raskere? Eventuelt hvor lenge har dere gått over med nr.3?

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Det er sikkert forskjell fra kvinne til kvinne,men da jeg var på 17 døgnet overtid etter ul-termin med nr.2,sa en fødselslege på Ullevål at jeg nok ville være overtidig med evnt andre barn ,iogmed at nr.1 også var 18 dager på overtid.Dette stemte på meg:nr.3 13 dager over termindato,og nr.4 10 dager over termindato.Alle naturlig fødsel.Min mor har fått oss døtre på ter.dato,men brødrene mine på overtid.Må også nevne at jeg har 4 gutter,noen mener jo at gutter ofte er seinere enn jentebabyer!Kjedelig å vente lenge ,men for min del forventer jeg det jo.Ser ut til å bli jente nå,så vi får se om hun er like sein.

Hei! Jeg fikk tvillinger første gang og ble da satt igang på termindato. Men hadde nok gått over. Nestemann kom 17 dager over termin. Men med sistemann nå fikk jeg modningsakupunktur og den startet til termin av seg selv:) Ps Jente 17 dager over og gutt til termin...

• 2 måneder senere...

Med første (jente), gikk jeg 14 dager over tiden og med nr.2 (gutt), 12 dager over tiden. Nr.3 (gutt) kom 14 dager før termin og nr. 4 (gutt) kom 17 dager før termin. Så det går ann å føde tidlig selv om man har gått over før!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...