anlej Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en pendel? er rimelig ny på dette, men kunne tenke meg en pendel slik at jeg kan få prøve det ut litt mer... takk for svar
*kaisa* Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Mange steder du kan få tak i det, men det beste er egntlig å kjøpe det i en alternativ butikk elller på en messe. Da kan du kjenne på energien til pendelen, og finne en du liker, er helt stabil osv.Vet ikke hvor i landet du bor jeg, men det er jo både alternativbuttikker og messer rundt i hele norge. I Oslo er det flere! Ellers kan du få kjøpt det flere steder på nettet. Bla. www.arwen.no eller www.energica.no Lykke til da!
anlej Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2008 takk for svaret..Jeg bor i drammen, vet ikke om det er noen butikker der. Kunne godt tenke meg å kjøpe det i vanlig butikk og ikke over nett. Hvor i oslo kan jeg gå? Ble overbevist her om dagen og tenkte at dette må undersøkes nærmere...
*kaisa* Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Bor i Drammen jeg og! ER ikke så kjennt her, men vet att det ligger en liten alternativbutikk ca 1 km fra statoil på rundtom mot svelvik. I Oslo er det mange (der er jeg litt mer kjennt) . Ligger en på Youngstorget, den lille arkana eller noe sånnt. Også er det en rett over gata når du kommer fra østbanehalden og går mot KarlJohansgate.. Vet om noen flere, men de er litt rundomkring i Oslo.. Men da har du noe å starte med ihvertfall! Driver med pendel selv jeg! Det passer ikke for alle, men vell verdt å prøve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå