Mamma til 2 søte jenter Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Har i dag satt inn 2 befrukta egg! Så de neste 2 ukene blir rimelig nervepirrende. Hadde egguttak på fredag og fikk da ut 13 egg. Fikk i går beskjed om at 4 egg var befruktet. Og i dag når vi kom på sykehuset var det 2 egg som kunne brukes. Det ene egget var 2 delt og den andre var 5 delt. De sa at det optimale var 3-4 delt. Kan det gå bra allikavel?? Er litt nervøs for dette her... De 2 andre eggene som var befrukta i går kunne ikke fryses - de var for dårlige. Jeg prøver å være positiv, men samtidig sitte litt på gjerdet. Vil tro nedturen blir rimelig stor om jeg gleder meg for mye... Men krysser fingrene for at jeg får det til på første forsøk.
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Gratulerer som ruger Jeg fikk også satt inn 2 stk pga at de ikke var mer enn 2-delte. Men legen sa at de ofte satte inn 2-delte egg og det var like vanlig at de resulterte i graviditet. Så ingen grunn til bekymring Har også lest om flere her inne som har satt inn 2-delte egg og endt opp med tvillinger Så jeg krysser i alle fall fingrene.. Fikk heller ingen på frys.
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2008 Gratulerer som dobbelt-ruger du også! Når tid var det du satt inn eggene? Nei, da skal jeg ikke bekymre meg over hvor mye delte de er. Vi var egentlig innstilt på å sette inn 1 egg, men siden de sa at de ville sette inn 2 - så tenkte jeg at ja, hvorfor ikke. Så vi nektet ikke... Er jo egentlig dobbelt sjanse for at det skal gå bra, på en måte, samt at det er større sjanse for tvillinger. Har en bror og svigerinne med tvillinger -så da har jeg litt tvilling-gener vil jeg tro. Så jeg er veldig spent på dette her, ja. Vi får krysse fingrene for at det går bra for oss begge!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Gratulerer som ruger ) Fyll rugetiden med koselige gjøremål, og tenk positive tanker...)
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2008 Takk, takk ღ ♂ Vilsågjerne♀ ♥! Ja, jeg prøver å tenke positive tanker, men merker at jeg automatisk holder litt av gleden med å være ruger tilbake. Er vel en såkalt forsvarsmekanisme, men håper selvsagt virkelig det beste!!
finetine Skrevet 12. mai 2008 #8 Skrevet 12. mai 2008 Så gøy at du fikk satt inn to egg:o)!! Gratulerer...... Krysser fingre for dobbelt lykke;o) klem
Cmoi Skrevet 13. mai 2008 #9 Skrevet 13. mai 2008 Prøveren på nr 2 Gratulerer som ruger. Du må være positiv, det er i alle fall jeg. Vi har jo 50/50 sjangse. Synd med de andre eggene, men du har gull egget nå vettu:)) Tvi,Tvi
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 14. mai 2008 Yes, vi har gullegget - det er helt sikkert! I dag føler jeg meg mer positiv enn tidligere - tar det som et godt tegn! Men dagene går jo så utrolig sent...hehe...,men det er jeg vel ikke alene om...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå