Gå til innhold

Dere som har tatt bukplastikk....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere gjort det igjen? Troooor jeg har bestemt meg for å gjøre det nå, men litt usikker enda. Noen som har bilder å vise frem eller nettsider å vise til? Lure på hvordan arret ser ut når det er grodd og alt skal være fint. Og hvor gjorde dere det forresten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet

Dytter igjen

Skrevet

Ja jeg hadde gjort det igjen.

Har et arr på navlen som jeg er veldig misfornøyd med, men hadde aldri byttet tilbake til den jævlige deigmagen jeg hadde før.

Opererte på Colosseumklinikken i Oslo.

Skrevet

Flyttet du navlen etter som du har arr der elr? Må alle flytte navlen kanskje?

Skrevet

Jeg hadde glatt gjort det igjen, og de til tross for at jeg har fått et hypotrofisk arr. Du kan se bilder på hjemmesiden min

www.swedishflower.piczo.com

Skrevet

Vises arret veldig godt nå hos dere eller? Tenker litt på det jeg, om det vises godt etter lang tid..

Skrevet

Hos meg vises det godt, men det er jo bare jeg som ser det siden det ligger under trusekanten. Arret rundt navlen synes godt, men det er sånn pytt,pytt. Det er ikke verre en at jeg fint lever med det. Det vil jo blekne etterhvert, men med hypotrofisk arr vil det ta litt lenger tid.

Skrevet

Ja, man må det når man har full bukplastikk.

De tar ut navlen og skjærer vekk all huden nedenfor. Så drar de huden oppe og syr den fast nede ved skambenet ca. Og putter navlen tilbake på plass.

Arr blekner etter noen år, kommer helt sikkert ikke til å irritere meg på samme måten når det er hvitt, men det er fortsatt sånn at egentlig ikke vil gå i bikini (men det er nok kun jeg som bryr meg om det, men jeg er overkritisk på min egen kropp.)

Skrevet

oiiii,må bare si jeg ble veeldig imponert over magen din Cat.68, ser jo knallbra ut!!!Fikk littegrann håp her nå:P

Hvor mye koster noe slik om jeg tør spørre? ? ? :o))

Skrevet

Men Cat.68, synes som det så ut som at arret dit var ganske langt oppe jeg. Er det det eller bare ser det slik ut? Trodde de tok det helt nede vel "hårlinjen" jeg. Gjorde du det på levanger elr?

Skrevet

Det kommer litt an på hvor mye hud man har å ta av. Mitt arr er heller ikke helt nede ved hårlinjen, men likevel så langt nede at jeg skjuler det helt greit med undertøy. Jeg hadde ikke nok hud til å få det lengre nede.

Skrevet

Det koster vel mellom 34000-39000.

Skrevet

Oki, har nok hud å ta av jeg da... Tror jeg i allefall. Men går på figurforming nå da, så har blitt litt bedre

Skrevet

det er vel ikke helt nede ved hårlinjen kanskje, men det skjules godt i undertøy, eller bikini. Med mindre jeg bærer tanga kanskje ;o)).

Jeg ble operert i Trondheim på Moxnssklinikken. Men den er gått konkurs. Anbefaler deg å ta operasjonen på Colosseum hvor monajenen opererte magen. Suuuuper plass. Jeg hadde min brystreduksjon der og er suuuper fornøyd med den også.

Skrevet

Okay... Kan hende det bare så slik ut på bildene også ;)

Hvor ligger Colosseum da? Sambo er helt i mot at jeg skal ta bukplastikk da, så han kommer ikke til å bli med meg i allefall. Enn stokkan klinikken da? Har hørt litt mye rart om de, men..

Skrevet

Colosseum er i Oslo ,og har avtale med helse vest, så du kan prøve å få det dekket gjennom Nav. Klinikk Stokkan i Trondheim har ikke avtale så der må du betale selv, uansett om du kan få det igjennom som dekket operasjon. Du har også Aleris i Trondheim men de har jeg ikke hørt veldig mye positivt om ,så det hadde jeg ikke turt.

De plassene som jeg vet om med best rykte for slike operasjoner er Colossumklinikken i Oslo og Medi3 i ålesund. .De har begge avtaler med helse vest og går under fritt sykehusvalg.

Skrevet

CAT.68! Du har jo en kjempefin mage!! :D Også bare 4 1/2 mnd etter! Imponert :)

Skrevet

Tuuusen takk. Er lenge siden den ble oppdater nå, det er nå gått 9 mnd sidn operasjon. Får vel slenge ut noen bilder snart ;o))

Skrevet

Jeg hadde gjort det igjen og igjen hehe angrer ikke et sek..

Skrevet

Vet om ett par som har gjort det på St.Olavs og der er ikke fornøyde i allefall. Leser inne på bukplastikk.com nå da, og ser det er mange som har vært på Medi3 og er veldig fornøyde ja. Må bestille meg legetime tror jeg..

Skrevet

Har du også gjort det Jenta mi Leyla Isabel <3? Lenge siden elr? Ferdig med barn elr?? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...