Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er noen navn jeg mener passer ikke i det hele tatt å kalle barna sine for , sorry.. :

Linus - ( et merkelig insekt)

Greg - (en sykdom)

Sigvert -( en sigar stump)

Leif -

Simen -( bubb) (simon derimot er et vakkert navn)

Svanhild - (en fugl art)

Nikoline - (kattenavn)

Mariana -(ja marihuana)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er enig i at det er noen navn som er litt rare ja, noen er litt puslete og for nusselige, og noen er til og med rett og slett stygge! Men jeg skal la være og nevne hvilke her da. Men jeg er enig med deg at første gang jeg leste navnet Mariana tenkte jeg med en gang på marihuana. Da ville jeg ha foreslått Mariann eller Marianne...

Men Simen er jo flott og stødig navn! Hva mener du med bubb?? Kaller du bubb for simen? Det har hvertfall jeg aldri hørt om. Tviler på at hele Norges befolkning tenker på bubb når de hører det navnet! Og hva det betyr på engelsk bryr jeg meg heller ikke om. Min venninne har tenkt og kalle gutten for Simen, som oppkalling etter hennes bestefar. Og jeg gleder meg voldsomt til og bli gudmor til en liten Simen! :-)

Skrevet

Vi har alle forskjellig assosiasjoner og smak når det kommer til navn (jfr.meg og godiva! ; )) Og godt er det - ellers blir det fryktelig kjedelig...

Nikoline og Simen kunne jeg glatt brukt selv - man kan jo kalle seg Simon på engelsk hvis betydningen blir et problem.

Skrevet

Ronny/jonny/tommy = kriminelle navn.de er bare dømt til å bli kriminelle.

jeg er helt enig med at linus er en insektsart

Preben liker ikke jeg , de høres ut som en kaviar-klatt.

Skrevet

Linus er et helt alminnelig navn i Sverige. Syns det er litt sött, jeg.

Skrevet

Jeg syns det er unødvenige med innlegg som henger ut enkelte navn. Jeg syns også mange navn er rare og stygge, men gidder ikke å starte innlegg om det fordi om. Vi har alle forskjellig smak og det syns jeg vi må respektere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...