Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 min handle om å bli brukt av mannen min.. at han gjør akkurat det han vil med meg, når han vil! spanke meg skikkeli så det svir og blir rød på rompa og puppan! skal ikke kunne si noe, han bestemmer alt! i tilegg blir alt filma!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Min er å bli tatt på fersken når jeg har meg med dildo`n. Siden min plikt er å tilfredstille min herre ene og alene blir jeg fryktelig pinlig berørt. Han tvinger meg til å holde øyekontakt mens jeg holder på,klyper meg i brystvortene og snakker nedverdigende til meg. Når jeg kommer tvinger han meg opp i sittestilling og jeg suger han. Han kommer men snur meg rundt klar til å gi meg straff for at jeg kom uten hans tillatelse. Jeg får en butplug i stompen og klyper på brystvortene. Han finner fram pad`n og gir meg ris til rompa mi er god og rød. Så trenger han inn i meg,tar meg hardt til han kommer.. Jeg tvinges igjen til å suge han rein,og så tar han ut butplugen og gir meg en real runde i analen også... Gud bedre så deilig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå