Gjest Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Hvordan går det med dere? I dag er det 14 dagen på spray, og onsdag begynner jeg å stikke. Er plaget med masse kvame denne gangen, så ille at jeg vurderte å kutte ut hele greia:-( Men jeg har holdt ut hittil, og da klarer jeg vel resten! Enn dere? Flere med bivirkninger av sprayen? Når det er sagt, er vel egentlig humøret litt ustabilt også. Litt sånn opp og ned! Klem
Chaiemae Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Jeg er stikker (går på suprefact nedreguleringssprøyter) som snart blir gonal-stikker. Begynner på gonal på onsdag. Har vært litt plaget med hodepine men det overlever jeg. Magen derimot ser ikke ut. Blå, gul og lilla på et stort område.
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Jeg skal også bruke gonal denne gangen. Vi er jo veldig likt i løypa, da!:-) Skjønner ikke hvorfor jeg skal bruke gonal, har alltid brukt puregon og reagert fint på det. Men glemsomheten min har hindret meg i å spørre, hehe:-)
Chaiemae Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Mener jeg har lest at gonal og puregon er det samme (vet ikke sikkert da).
AniBer Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 jeg skal også begynne å stikke til onsdagen! Det jeg har merket med sprayen denne gangen er en økning i hodepine og noe humørsvingninger.. Har nok litt mindre hetetokter denne gangen, er ikke helt sikker pga varmen som har vært di siste dagene Fikk tanta nå om fredagen, en del smerter i forbindelse med det, ellers er alt greit. Er veldig glad for en ekstra fridag nå ihvertfall!! Leker litt husmor eller som gubben sier at jeg viser husmortendenser... Går fort over da.. he he Ha en strålende fin 1.pinsedag!! Klem
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 Jeg sniffer,men begynner ikke med stikking før om 2uker... Når begynte bivirkningene å slå ut på sniffingen deres?? Jeg har gått på spraay i en uke og har foreløbig bare svettet veldig mye de siste dagene...veldig illeluktende om dagen synes jeg..hehe Jeg er vanligvis veldiiig kald av meg,spes i nettene,men nå er jeg skikkelig varm om netten og ligger med vinduene på fullt gap.Mannen trodde jeg hadde var blitt syk....hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå