Gå til innhold

Noen som ikke er glad for å være gravid?

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer sterkt å avslutte svangerskapet da jeg har ei lita tulle på 5 mnd og jeg føler ikke at jeg klarer å gi 110% til begge ungene om jeg beholder..

Hvis jeg velger å ikke beholde så går jeg imot hva jeg sjøl har sagt i alle år..

Både jeg og BF og mine foreldre synes at det MEST fornuftigste er å avslutte sv.skapet,men vi alle vil jo at jeg skal beholde sånn sett..

Men så burde man heller tenke fornuftig,kan jeg gi dette barnet hele meg selv på samme tid som jeg skal gi hele meg selv til vår datter?

Jeg vet det er usselt at jeg tenker slik,og jeg har tidl. sagt at jeg hadde aldri taklet å ta abort..

Hva skjer om jeg angrer som faen etterpå?

Jeg tar jo et liv...

Vi var jo fullstendig klar over hva vi drev på med da vi hoppa til køys uten prevensjon...=oS

Jeg har det utrolig vanskelig med meg sjøl nå..

Og hvis jeg skal ta abort,så får jeg ikke komme på UL før tidligst 15.mai,og får ikke tatt aborten før 19 mai...=oS

Og vil helst ikke gjennom en kirurgisk abort...

*gråter mine modigste tårer*

Fortsetter under...

huff, det høres helt grusomt ut.. kjempedillemma! for en slitsom tid det vil være i førsten, med så to tette.. hvis du bestemmer deg for å beholde barnet så det vil sikkert bli bedre etterhvert som de blir eldre, tenker jeg. da er de så nære i alder, at de vil sikkert være kjempegode venner, og avlaste deg litt. min søster har tvillinger, og det var et kjempestrev i begynnelsen, men nå leker de så fint sammen hele tida, og det blir ikke så mye mas på henne.

jeg vet ingenting om dette her, bare en tanke jeg hadde som jeg ville dele med deg.

misunner deg ikke, det må være en kjempetøff avgjørelse du står over! uansett hva du velger å gjøre, er du tøff altså!!

sender oppmuntrende og støttende klemmer til deg :-)

huff, du står forran et vanskelig valg... Har selv tatt en abort for ca 2 år siden, å har angret bittert siden den gang....

Gjør det valget som føles rett for deg.

Ønsker deg lykke til :)

ja det er et særdeles vanskelig valg jeg står ovenfor..=o(

Ja dem hadde sikkert blitt gode venner og sånn,men jeg og BF har så mye knuter på tråden at jeg tror ikke forholdet vårres ville klart seg med en unge til..

Og å bli alenemor til to så små unger hadde jeg ikke maktet...

Ja det er det.

kan jeg få spørre deg om hvorfor du valgte å ta abort og åssen type abort du tok?

har hørt at jeg burde ta kirurgisk om jeg sku tatt abort for medisinsk abort gjør visst JÆVLIG VONDT!

Og vet ikke hva jeg skal gjøre med min datter på 5 mnd om jeg tar abort heller,har ingen til å passe henne,jeg bor på østlandet og familien min bor på vestlandet og hans familie bor i nord norge...=o/

Jeg valgte det fordi jeg ikke følte meg klar til å ha noe barn. ( kanskje litt egoistisk men).

Tok medisinsk abort, å det var vondt som F***, fikk også komplikasjoner som endte med at jeg besvimte på butikken, å måttepå sykehuset for utskrapning.

Kan ikke han passe datteren din da? Eller vill du han skal være der sammens med deg?

Annonse

Hadde han kunne vært der sammen med meg eller passet ungen så hadde det vært fint,men han er nok på havet nå og blir borte i 4 uker,og har ingen jeg kan ha med meg...=o(

Fikk du ikke smertestillende?

Hvor lang tid tok det fra du tok aborten til du måtte ta utskraping?

Du må gjerne sende meg en privat mld om du vil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...