Samina Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Er det noen av dere som vet hvor lang ventetid det er paa Haukeland for tiden? Bor for tiden i utlandet, men flytter hjem til Norge om kort tid og da skal soeknad om IVF sendes - er veldig klar for aa komme i gang siden vi har blitt noe 'forsinket' pga utenlandsopphold saa er spent paa tiden fra soeknad sendes til 1st forsoek. Ringte Haukeland og de sa ca. 2 maaneder, men vet ikke hvor realistisk det er. Noen som har erfaringer med Haukeland - vurderer Hausken i Haugesund dersom det blir for lenge aa vente, men siden vi skal bo i Bergen vil vi helst prove Haukeland foerst. Hvor lang tid tar det normalt aa faa tatt noedvendige proever til soeknaden? Forstaar det er hormonprover dag 3 og 21 i syklus, men har ikke oversikt over andre proever.
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Hei på deg. Vi er igang med vårt første forsøk og har brukt klinikk Hausken, så jeg kan kun snakke ut fra egen erfaring. Vi fikk 1 timen den 11 mars, og satte inn egg den 8 mai, så man kommer til veldig raskt - og klinikk Hausken har meget gode resultater samt at de er utrolig koselige/profesjonelle på alle måter, så min anbefaling er den beste! Lykke til med IVF!!!!!+
Viljar Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Heisann. Jeg bruker Haukeland. Kom inn til samtaletime etter ca 2 måneder, og var heldige å kom til med en gang etter det da noen hadde hoppet av. Men tror 2-3 måneder fra samtale er vanlig. Jeg or i Bergen og er veldig fornød med å bruke Haugeland. Veldig hyggelige mennesker der, spesielt sykepleierne som er dem man prater mest med! Jeg føler meg trygg der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå