Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som vet hvor lang ventetid det er paa Haukeland for tiden? Bor for tiden i utlandet, men flytter hjem til Norge om kort tid og da skal soeknad om IVF sendes - er veldig klar for aa komme i gang siden vi har blitt noe 'forsinket' pga utenlandsopphold saa er spent paa tiden fra soeknad sendes til 1st forsoek. Ringte Haukeland og de sa ca. 2 maaneder, men vet ikke hvor realistisk det er.

Noen som har erfaringer med Haukeland - vurderer Hausken i Haugesund dersom det blir for lenge aa vente, men siden vi skal bo i Bergen vil vi helst prove Haukeland foerst.

Hvor lang tid tar det normalt aa faa tatt noedvendige proever til soeknaden? Forstaar det er hormonprover dag 3 og 21 i syklus, men har ikke oversikt over andre proever.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg.

Vi er igang med vårt første forsøk og har brukt klinikk Hausken, så jeg kan kun snakke ut fra egen erfaring. Vi fikk 1 timen den 11 mars, og satte inn egg den 8 mai, så man kommer til veldig raskt - og klinikk Hausken har meget gode resultater samt at de er utrolig koselige/profesjonelle på alle måter, så min anbefaling er den beste!

Lykke til med IVF!!!!!+

Skrevet

Heisann. Jeg bruker Haukeland. Kom inn til samtaletime etter ca 2 måneder, og var heldige å kom til med en gang etter det da noen hadde hoppet av. Men tror 2-3 måneder fra samtale er vanlig. Jeg or i Bergen og er veldig fornød med å bruke Haugeland. Veldig hyggelige mennesker der, spesielt sykepleierne som er dem man prater mest med! Jeg føler meg trygg der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...