¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Hei Kjære jenter/damer! Er det noen som vil se litt på meg, om når jeg blir og evt er gravid?!? Og om det kommer til å gå bra neste gang jeg blir gravid? Savner en liten spire! Kommer ikke til å teste meg før evt ikm dagen, som er 21 mai i uke 21! Kan dere også se om jeg har pollenallergi?Har litt snufsen nese, og nyser mye, pluss er vondt i hodet (svimmel )! Hvis dere ser noe mer også på meg så vil jeg gjerne høre det også! Håper dere vil få en fin dag !!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 11. mai 2008 Krysser fingene på at noen ser denne nå!Dytter litt!! Forresten: Jeg 06 07 84 Han 20.09.78
Kristine_88 Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 trur du vil bli gravid ja... du har vel el rundt disse dager? er bare å peise på heehe du er ikke allergisk mot katt da?? følte mer på det jeg..men kan ta feil...
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2008 Først og fremst så takker jeg for svar! Så vittig, jeg har faktisk katt! Kanskje vurdere å gi den vekk?! Tror du at jeg er gravid denne pp èn! Hadde el for ca 4 5 dager siden! så er jo ikke så lenge siden! Kan du føle på hva jeg evt er gravid med og om det er en eller to. Har blitt spådd om det før, men hvis du tør og vil så kan vi se om det er ca det samme:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå