Gå til innhold

Spotsvogn med 3 hjul, vendbar og det går ann og ha besafe izi sleep på..:)

Anbefalte innlegg

Jeg vil ha en sann sportsvogn/trille!!

Likte veldig godt quinny speedi..Men den er ikke vendbar har jeg hørt..:/ Vil ikke ha ett stort monster av en vogn heller...Finnest det en sann vogn ??

Stort pluss vist den ikke er så altfor dyr...

Fortsetter under...

Teutonia spirit s3 oppfyller de kravene, men den koster jo litt da. Iallefall om du skal ha en ny. Ligger mange fint brukte på finn.no til en ok pris, og du kan også spare en tusenlapp og to på å importere fra f.eks tyskland.

Den likner ikke quinny speedi da (som forøvrig er en drittvogn du skal være glad du ikke kjøpte...), den er mer tradisjonell i sittedelen, men den er veldig fin og ikke så stor =)

Lurer på om ikke Maxi-cosi mura 3 også oppfyller kravene dine, men kjenner ikke så godt til de vognene. Sånn midt på treet på pris.

Annonse

Går det ann og legge ned ryggen på den da? Vil ha en trille der ryggen kan legges ned..Og er den vendbar ? Tror izi sleep går på denn, har hørt att izi sleep går på alle quinny vognene...

den er vendbar, men ryggen gaar ikke ned til full liggestilling....brukte den fra baby'n min var ca 4 mnd....da gikk d fint.....

det gaar ann aa kjoepe bag til den slik at baby'n ligger helt flat de foerste mnd...virkelig flott vogn i hvert fall

jeg anbefaler Quinny Buzz. Den er vendbar, supergod å kjøre og har full liggestilling. Sønnen min på 2 mnd. ligger kjempebra i denne vognen allerede, men bruker mest Dreamibagen foreløpig. Vognen er supertøff med bare bilstolen!!!

Går de ann og legge ned ryggen på quinny buzz?? :) Det er jo bare supert da!! Har lyst på baggen og..Men sambo nekter og ha en 3 hjuling som bagvogn :P Så da blir det emmaljunga som bagvogn!:)

vi har hatt Buzz og jeg likte den ikke. Det var ikke noe fullgod vogn for oss. Den fungerer flott på shopping og asfalt, men taklet grus, stier, brostein og ikke minst snø ufattelig dårlig... Vi bytta den etter 14 dager, fordi den humpe og herja noe sykt når vi trilla grustien ned til byen. På snø stod den bom.. kalesjen syns jeg også var alt for dårlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...