Gå til innhold

Dere med barn i seteleie...

* vannmamma *

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjenner dere de heftigste sparkene? Begge mine lå i hodeleie på siste kontroll, og jeg tror ikke de har flyttet noe særlig på seg. Storesøster la seg også med hodet ned ganske tidlig, så jeg vet ikke helt hvordan "seteleiespark" kjennes... Nysgjerrig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt spørsmål! Det er egentlig ganske vanskelig å kjenne de sparkene.

Min i sete sitter ganske langt nede.. og det føles ut som det er VELDIG langt nede av og til når hun sparker om du forstår :) Vet ikke om det er alle disse "smådelene" '(som ligger forran åpningen) som gjør at sparkene føles litt merkelige.. men det er def annerledes enn de sparkene jeg får fra tv2 som er i hodeleie.

Sparkene er liksom litt treigere - sikkert pga dårlig plass, det er heller ikke så voldsomt behagelig. Uten at det gjør vondt. Dessuten er det rett over/på urinblæren...

Begge mine lå i hodeleie til uke 30.

Skrevet

Jeg har tv 1 i hodeleie (på venstre side) og tv 2 i seteleie (på høyre side), og jeg kjenner og ser mest bevegelser midt på magen, rundt navlen. Men jeg greier ikke å skille på hvem som beveger seg når...

Det eneste jeg er sikker på, er når tv 1 har hikke, for det kjennes langt, langt nede på venstre side....

Skrevet

Tror kanskje det oppleves forskjellig om man det er tv1 eller tv2 i sete da tv1's kroppsdeler er lenger ned enn tv2. Vanskelig å forklare - men kanskje ikke så vanskelig å forstå hva jeg mener?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...