Gå til innhold

Soulandbody:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du om jeg er gravid nå??? Eller om det blir lenge til?

Er på dag 41 tror jeg, og har en skikkelig metallsmak i munnen om dagen:o( men har jo uregelmessige sykluser og da, så det er jo ikke godt å si;o)

Tok en test for en uke siden tror jeg, og da kom det opp en tyyyynn strek, men jeg tror det bare var en regenstrek på CB. Tok en ny to dager etterpå og den var negativ... hva tror du?

Blir glad for svar:o)

Jeg er født 041082

takk:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm...er ikke godt å si...er veldig usikker nå altså.....men jeg trur desverre nei, men at det vil skje snart...får håpe jeg tar feil...

Skrevet

Ok:o)

Hvor snart da tror du?

Skrevet

jeg er veldig usikker nå..kan prøve å se i morra...ellers mener jeg å huske jeg har "spådd" deg før...stemmer ikke det??

Skrevet

Ja, det stemmer... du spådde meg gravid om lenge. ;o) Men så var du usikker på detden gangen og....

så skulle jeg skrive en PM til deg og du skulle spå meg, men den tror jeg du glemte bort:o) ikke noe problem, altså...

Blir spennende å se når det klaffer da;o) Er så spent på om det blir skole eller jobb/graviditet på meg til høsten skjønner du:o)

Skrevet

ja, vi har vært uten pc i en måned pga at den har vært på reperasjon... jeg skal prøve å se på deg i morgen... :)

Skrevet

Ikke noe stress altså!

Sov godt!

Skrevet

Dytter opp, så får du gjerne titte hvis du orker og har lyst:o)

Skrevet

usikker på graviditet, men føler mest skole på deg altså.. :)

Skrevet

hmmmmmm... tiden vil vise:o)

Takk for titten:o)

Skrevet

bare lurer på en ting forresten:o)

er jeg vanskelig å lese sånn generelt?

;o)

Skrevet

ja, jeg syns det... jeg klarer ikke helt å fange opp ting med deg...det kan være flere ting...

jeg hadde det slik med ei anna ei også her inne og til henne skreiv jeg :

jeg vet igrunn ikke...det kan være flere ting... det kan være ubalanse i chakraene dine i kroppen (men det trur jeg egentlig ikke), at du kanskje har en sperre fra tidligere liv som må løsnes...

kan være at noe med at du er her nå på jorden er fordi du skal lære å åpne deg slik at du evt i ditt neste liv skal være mer bevisst osv....du er så låst på en måte...virker som om..hmm... du kanskje har opplevd noe som gjør at det er sånn...

har du opplevd tung sorg eller sinne? ellers føler jeg at du ønsker svar, men at du er nøytral på en måte...

du er på sjelereise og kroppen er din jordlig hytte, du er her for å lære...

jeg kan se i englekortene mine her..

hmm...jeg får ikke frem noe spesielt.. det er en sperre her et sted...

er det en avdød person som har stått deg nær som døde da du var liten eller noe?

det kan ligge noe der altså...

Skrevet

hmmmm...ok...

Har ikke mistet noen veldig nær person, men min bestemor døde rett før lillegutt ble født. Hun ble 67 år. Har følt det litt urettferdig at ikke hun kunne fåoppleve å bli oldemor, men tror jeg har forsonet meg med tanken. Ellers så er jeg, i følge en sjaman jeg kjenner, en åpen person... men det kan godt hende det er som du sier og:o) Kan ikke huske noe som tynger meg spesielt, men det er mye som kan skjule seg i underbevistheten, fra dette eller tidligere liv... takk for svar da soulandbody:o) Da blir det mest sannsynlig studier på meg da... hihi:o) Selvom jeg ønsker tette barn så er studier også et sterkt ønske:o) Blir spennende å se om jeg blir jordmor til slutt... tror du jeg vil trives med det, hvis jeg blir det?

Skrevet

ja, det var deg det ja... stemmer det ja... ja, du blir nok jordmor... husk...har sett deg stolt og fornøyd på sykhuset ;)

Skrevet

hehe... stemmer det:o)

Supert:o)

Takk for svar, og ha en deilig kveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...