Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært fint om dere kunne opprette et eget forum for helsepersonell som er det samme både på BIM og DIB. Jeg savnet spesielt et slikt forum da jeg gikk gravid. Et sted hvor man kunne fått snakke med andre i helsevesenet som også er gravid/har barn. Vi kan gjerne ha mange tanker som vi kan ha behov for å lufte med andre innen for noenlunde samme fagfelt.

Jeg har opplevd å ha mer bekymringer under f.eks svangerskap fordi man som helsepersonell gjerne har sett og vet om ting som f.eks kan gå galt. Da kan det være godt å snakke med andre i samme situasjon. Vi vet jo at det idag er stor hyppighet av bla. keisersnitt blant jordmødre og leger.

Jeg har inntrykk for at det kan være behov for et slikt forum på disse to nettstedene. Har fått med meg at brukere med helsebakgrunn stiller hverandre spørsmål her inne om bla. faglige ting, turnus, lønn, studier, oppgaveskriving med mere. Det hadde derfor vært veldig fint om det kunne blitt samlet i et eget forum.

Dette bør derimot ikke være et forum beregnet for å spørre og gi svar på medisinske spørsmål.

Hva synes dere? Ser dere behovet for et slikt forum?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaaaa, jeg ser og et stort behov for et sånt forum, det eneste problemet er jo at man kanskje ikke har så lyst til at profilen skal koples opp mot hva slags helsearbeider man er. Kanskje et sånt forum med anonym mulighet?

Jeg har i det siste lurt veldig på en praksis jeg egentlig skal ha i sommer på kirurgisk avdeling. kan jeg det som gravid? Er det noen restriksjoner? Hadde vært kult å kunne spørre noen her før man måtte ta telefonen til legeforeningen!! Det er jo alltid noen som har vært i situasjonen tidligere:) Enkelt og greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...