sekke Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 hei. du svarte ikke på hele spm mitt forrige gang. bare over hva du trodde samboeren min utdannet seg til. det vr dessverre feil. ikke mekaniske fag,men innen økonomi. men kan du se når jeg blir gravid og kjønn?? evt om samboern min får en godt betalt jobb og når?? takk hvis du gidder altså.. 031278 samboer 020877
Kristine_88 Skrevet 13. mai 2008 #9 Skrevet 13. mai 2008 nå har du vært tolmodig trur han vil få en middels bra betalt jobb... hmm...får inn en gutte baby med mørkt hår jeg... når du blir gravid vil jeg si i sommern en gang.. hva har jeg sagt før?
sekke Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. mai 2008 husker faktisk ikke om du sa i april,men det avr mange som spådde meg gravid da. men denne mnd har jeg brukt eggløsningstester og hatt masse sex når testene har vært positive. hvis jeg ikke blir gravid denne mnd så stoler jeg verken på tester eller om jeg har eggløsning. men har jo en datter fra før med samme mann så vet jo at jeg får det til. så du ser ikke om jeg kan være det nå???? kan du se hvor lenge jeg har prøvd?? kan du dessuten se hva som skjer på jobben min om dagen ????
Kristine_88 Skrevet 13. mai 2008 #11 Skrevet 13. mai 2008 jeg bare sier det jeg får opp ok?? har dere prøvd i et år? er det noe flyreiser på gang? hmm...er usikker på om du er gravid nå, men sier desverre nei... ta det med ro,...du får det nok til i løpet av sommern trur jeg..
sekke Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 13. mai 2008 vi har prøvd i 11 pp. flyreiser tror jeg ikke det er. jobber i staten jeg så tror det ikke er noe flyreiser på gang. det er ikke mange frynsegoder der. men vi skal legge ned den avdelingn jeg jobber på. må begynne et annet sted,men vet ikke hvor. kan du se noe om dette???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå