jøan Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Sitter her og tvinner tommeltotter. Har 12 dager til ul termin og 9 dager til menstermin og vil få han ut snart!! Har dere som fødte før hatt noen tegn på at det skal skje eller bare poppet de ut?
polarn & pyrene Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Her bare poppet han ut en dag og alt gikk så fort. Hadde ingen tegn til fødsel føre heller. Har hele tiden gått å venntet på at det skal skje, men når jeg hadde 10 dager ogjen til termin slapp jeg tanken helt på tidligere fødsel og innstilte meg på etter termin i stede og bare noen timer etter det så gikk vannet og der føllte riene på med nesten en gang. Barnet kommer når det kommer, ikke så mye å gjøre med det.
Blå + en i magen Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Jeg hadde ul termin 11 mai og menstermin 1 mai. Her poppet han bare overraskende ut 1 mai;) Men hadde 2 døgn med konstante magesmerter som jeg ikke skjønnte noe av, før vannet gikk, slimproppen gikk og riene startet samtidig...
Gemini7 Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Fødte 5 og en halv uke før tiden pga av at vannet gikk.. Seffern ikke planen det, nei hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå