Gå til innhold

Regelmessige kynnere...andre her inne som har det sånn??

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt veldig mye kynnere i dette svangerskapet. Nå i dette svangerskapet har kynnerene kommet ganske regelmessig med ca 10 min mellomrom. De er ikke direkte smertefulle, men kjenner nedpress når det står på. Andre som har opplevd at dette har vært starten på noe? Eller kan jeg gå sånn lenge? Ganske frustrerende dette. Ble satt igang med første og har ikke peiling på hvordan det føles at det starter naturlig. Termin om en uke.

Fortsetter under...

Jeg er 38 + 5 og har også hatt mye kynnere i svangerskapet. Nå i dag har de vært ganske hyppige og regelmessige... Håper jo intenst at det er noe på gang, men har lest om flere som har hatt det slik i flere uker før fødsel....Såååå, vi får nesten bare vente og se.

Har nesten konstante kynnere med nedtrykk og murring i korsrygg og nedre del av magen, hatt de i to døgn nå, ingen endring, går bare å venter på at det skal ta seg opp.. Har en uke igjen til termin, merker jeg begyner å bli utålmodig...

Må dessverre også meddele at her går det i det samme, og har gjort det leeeeeenge nå... har målt aktiviteten på ctg til og med, og de viste ganske sterk rie aktivitet med 4 minutters mellomrom... over ganske så lang tid... problemet var bare at åpningen ikke ble noe større... så da så... legen mente at kroppen min ikke var helt DER enda.. jo takk.. da får man vel bare vente litt til da.. ikke at jeg er så veldig lei, men blir nervøs av alle disse falske alarmene.. Hvordan vite når det er alvor liksom??

Min mor hadde det sånn som oss når hun fikk meg, masse kynnere og noen ganger regelmessig over lengre tid. Plutselig en dag (11 dager over termin...) gikk vannet, og hun dro på sykehuset. 15 min senere var jeg født. Så hun slapp unna de vonde åpningsriene med meg, hun hadde bare pressrier :o) Krysser fingrene for at det samme skjer med meg siden jeg har så mye kynnere!

Annonse

Var hos jordmor i dag, og hun sjekket modning. Var på vei til og modnes og hadde 1cm åpning. Kunne kjenne hodet på babyen, men livmorhalsen var ikke flatet ut. Mente at vondtene jeg har hatt hjelper på modning,så får bare se hva som skjer. Tror jeg skal belage meg på 17mai som gravid. Hun tøyde litt i åpningen også, så kanskje det hjelper litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...