Gå til innhold

Man kan faktisk bytte vogn 100 ganger uten at det koster en krone.

Anbefalte innlegg

På grunn av at det er en del mnsk. som lurer på hvordan damer som er rammet av vogndilla klarer seg økonomisk, tenkte jeg å fortelle at det ikke nødvendigvis trenger å koste noe ;-).

Kjøper man brukt og selger brukt kan man fortsette i det uendelige uten å bruke penger. Taper bare penger de gangene man kjøper nytt og selger brukt ;-). Feks: Kjøper man en vogn på finn for 3000 kr og har den i en mnd. kan man jo selge den for 3000 kr igjen, og deretter kjøpe en ny vogn osv...

Så bytt i vei damer...om dere gidder og har lyst da =).

Fortsetter under...

Ja, der sier du noe, det tenkte jeg faktisk ikke på, hehe. Om vognen må sendes blir det jo ca 200 kr i porto. Men om man syns det er gøy er å prøve ulike vogner er det kanskje verdt det? Eller om man ikke er helt fornøyd med vognen og vil prøve en annen. Bytter man vogn fem ganger, vil det bli ca 1000 kr i porto hvis alle må sendes.

Jeg kjøpte en Quinny for 2400 kr ny i sverige og solfte den her i norge for 3000 kr ingen porto den ble hentet..

kjøpte etterpå en brukt Hartan for 1100 kr så og si ny og jeg solgte den for 2800 kr den leverte jeg siden jeg skulle til Oslo å handle.

Teutonia s4 betalte 900 kr også nesten ny og solgte for 2400 kr..den ble også hentet.

Kjøpte en Herqules raptor 3 spin for 2000 kr inkl porto..solgte den for 3200 kr inkl porto.

kjøpte en teutonia sirit s3 for 2000 kr brukt og solgte for 3200 kr den leverte jeg også siden jeg reiste til Oslo igjen på shopping.

Så jeg har ikke tapt noen penger selv om jeg har betalt porto.

Har hatt 12 vogner og min sønn er snart 2 år.

signerer loca for vogner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...