Gå til innhold

keisersnitt/sterilisering

Anbefalte innlegg

Hei jeg er 43 og skal ha ks i juli, men jeg skal IKKE ha flere barn, nå er det nok for min alder gleder meg veldig til jeg får se nurket. Men det jeg lurer på er om noen har blitt sterilisert samtildig som ks, eller noen har erfaring med følgene av det, bortsett fra å få ikke få barn. Går det ut over sex lyst og slike ting eller kommer en i overgangsalder med en gang.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137700077-keisersnittsterilisering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal sterilisere meg i forbindelse meg ks. Det er ingen problem å gjøre det, du er jo "åpen" og dessuten koster det flesk om du skal gjøre det senere..... Er tross alt en enkel prosedyre samtidig med ett ks.

På Ahus har de rutine om å spørre om man ønsker steriliering i forbindelse med ks....da begjærer du det om du ønsker....du skriver under ett papir... Men du kan avbryte den begjæringen helt til du ligger der på operasjonsbordet. Det koster da ingenting.

Jeg har endometriose og har forhørt meg med Anton Langbrekke (gynekolog) om dette med sexlyst etter sterilisering...

Men han sa at dette skulle være uforandret..

Du vil jo fortsatt ha blødninger, så du kommer nok ikke i en overgangsalder ;) før du skal.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...