Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå blitt henvist til sykehuset for utredning. Har vært ufrivillig barneløs i ca 1 år og 6 mnd. For ca 8. mnd gikk jeg igjenom en spontanabort, også nå i sist mnd.

Jeg bare lurer på hva de gjør når jeg skal på time på sykehuset??

Har regelmessig eggløsning (ifølge tester) og de blodprøvene som er blitt tatt har normale verdier.

Bare litt spent hva som skjer fremover, og håper noen kan svare meg på det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) da jeg var på sykehuset for utredning måtte jeg ta GU med innvendig ultralyd for å se på alt inni der. Så snakket jeg masse med legen om hva som kom til å skje framover og måtte svare på mange spørsmål ang helse og lign. Lykke til!

Skrevet

hei:)

Tusen takk for svaret:) Nå slipper jeg å gruble på det. Håper alt ser bra ut.

Skrevet

jeg gjorde også det(Som ovenfor) på undersøkelse, i tillegg tok de klamydiaprøve, bakterieprøve (Selv om legen hadde gjort det tidligere..). I tillegg til ultralyd kjente doktoren på hvordan livmoren lå, og snakket mye. Før det hadde jeg tatt masse blodprøver hos fastlegen.

Skrevet

Hvis alt ser fint ut, får man da hormonkur?

Jeg får jo svar på dette på sykehuset, men er veldig spent og synes det er greit å være litt forberedt på hva som skal skje.

Legen min viste ikke hva de undersøkte først og sist, og hvilken behandling man skal begynne med.

takk for alle gode svar forresten!:)

Skrevet

Alt såg jo fint ut hos meg, men han satte meg på 3 perioder med pergo mens jeg venter på lap. Han trodde kanskje jeg slapp unna lap da hvis pergon virket...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...