Gå til innhold

annie72 har født!

moden mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følgende melding tikket inn på mobilen min i ettermiddag:

"Hei! Så kjekt skrev jeg på BIM i natt 01.30 at jeg kommer til lunsj på tirsdag, men det kan nok nå bli litt vanskelig.. For jentene våre hadde ikke tid til å vente lenger! 06.30 lørdag morgen gikk vannet og jeg ble hentet med ambulanse. Jentene ble forløst med KS ca kl 10.45. Alt har foregått udramatisk og alt er i skjønneste orden med oss alle sammen. Jentene veier 3250g og 2400 g, så det er helt tydelig at hun ene har vært litt glupskere ennhun andre!! Hils de andre damene og det blir spennende å høre hvem som blir neste mann ut! Hilsen meget heldige og lykkelige foreldre"

*hehe* - så du lot ingen flere snike i køa nå! :)) Så godt å høre alt foreløp så udramatisk! Tenk nå er du mamma til 2 jenter! De hjerteligste gratulasjoner til de lykkelige foreldre fra meg! Vi gleder oss til dere kommer på ett treff!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herreguuuuuud......... her går det unna!!! Men så kjekt å høre at alt er fin t med både annie og jentene!! Hærlig!!! Jeg blir bare så rørt........

Skrevet

Gratulerer så mye! Godt at alt står bra til.

Nå er det ikke mange igjen i mai-klubben, gitt, men jeg holder stand fortsatt. 14 dager igjen! :)

Skrevet

Gratulerer så myyyye Annie!!! Har de fått navn...?

(Fortsetter det i dette tempoet er det ikke lenge igjen før vi som ennå bare er på 20-tallet blir de første i køen... :-)

Skrevet

Gratulerer sån masse! Så godt at alt gikk fint og at dere har det topp hele familien. Nå krysser jeg bare fingrene for at du ikke får noen komplikasjoner med snittet, slik at du raskt er på benen og får komme hjem. Blir gøy å møte deg igjen med jentene senere i sommer!

(Og med denne meldingen fra deg er jeg nå nr1 i fødekøen blant oss Oslojenter... jeg som akkurat vant meg til å vær nr 2 ;))

Skrevet

Hehe... tenkte jeg skulle skrive det - men visste ikke helt hvordan du ville reagere.. Med lettelse eller en smule angst? :) Lover at jeg gjør alt jeg kan for å ikke snike i køa forran deg!

Skrevet

Jeg tar det pent ;) og det er veldig flott hvis du oppfører deg pent og ikke sniker i køen, slik gjør man bare ikke ;)

Oooops, i dag har jeg gått inn i uke 37.... :)

Skrevet

HYL! Vil det si at jeg er nummer to nå da? :S

Ok annika, først nå skjønner jeg panikken du hadde!

Skrevet

Nei, så utrolig morsomt, Annie! Guriland, bare 4 dager etter at vi var sammen på lunsj! Kommer fortsatt ikke over at du faktisk fortsatt var litt i jobb og hadde trent frem til en uke før! Og litt Texas da, med sykebil og det hele! Du må skrive mer om du orker senere!

Gratulerer massevis med jentene dine! Gleder meg til å se dem!

Skrevet

GRATULERER SÅ MASSE!!!!!!!!!!!

Så flott at det gikk så. til tross for litt stress med ambulanse.

Store jenter også, kjempe artig! Håper å se dere alle tre når det skulle passe! Kan jo møtes på strømmen f. eks også. Er jo litt kortere :-)

Skrevet

Gratulerer så mye med jentene annie. Håper dere koser dere med de små!

Skrevet

HURRA HURRA HURRAAAAAAA SÅ UTROLIG FANTASTISK ;o)

To nye prinsesser, helt utrolig bra.

Jeg blir helt rørt. Hormonene mine tar helt overhånd her. Sveeelg hehehe.

LYKKE TIL VIDERE;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...