Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Eller hva vil dere kalle eventuelt neste barn? Føler ikke jeg finner noen som passer sammen med Mathias. Vet ikke kjønn, så forslag mottas med takk! )
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Har ingen Mathias selv, men kjenner mange med små Mathias'er, så kan jo svare litt for hva som er brukt rundt meg. Jeg syns det er veldig mange som velger navn på M når de har en Mathias. Jeg kjenner Mathias-søsken som heter Magnus (2 søskenpar med de navnene, faktisk), Malin, Marielle, Mathilde og Martinius. Og så kjenner jeg et Mathias og Daniel søskenpar.
Castho Skrevet 11. mai 2008 #9 Skrevet 11. mai 2008 Farfaren min het Mathias. Han hadde 5 brødre som het: Nils, Ingolf, Gunnar, Bjarne og Ragnar. Personlig synes jeg ikke Mathias stod i stil til de.
Mops7 Skrevet 11. mai 2008 #10 Skrevet 11. mai 2008 Jeg skulle ha en Mathias for noen år siden, men han ble en Isabelle i stedet.. søsken heter Alida, Tobias, Joachim, Malin og Jonas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå