Gå til innhold

Truser til sykehuset. Hadde der engangstruser eller vanlige. hvilket bind brukte dere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan er engangstrusenen med tanke på bind?

Sitter de godt og "stramt" på, tenker sånn at ikke truse skal skli ned og bli litt løse.

eller er det bedre å kjøpe sånne vanlige gode "mensen truser"?

Fortsetter under...

Skrevet

Brukte engangstrusene jeg.. synes det var gode, tok til og med meg noen fra sykehuset for å ha hjemme;) Sitter sånn passe, ikke for slakt og ikke for stramt, synes jeg ihvertfall.. Bind var det der, tjukke og tynne og ja.. de hadde det meste der, så sånne ting slapp jeg å tenke på ihvertfall:)

PS: slenger inn et lite tips om hva som er greit å tenke på med tanke på sykehuset; egne store hånduker! bittesmåe på føden altså:/ var noen som tipset meg sist om dette, men jeg gadd ikke høre, så denne gangen skal jeg ha med:)

Skrevet

Supert tips det. Skal gå å pakke det i baggen med en gang:) Så glemmer jeg ikke det!

Skrevet

ikke så lenge igjen der da? ;)

Enda lenge igjen her, men gleder meg masse til å pakke sykehusbagen igjen og alt det der;)

Skrevet

Har ikke pakket egne truser denne gangen. Sist syntes jeg de nettingtrusene vi fikk på sykehuset var myyyye bedre!!

Skrevet

Har termin 7 juni :) så det er noen uker igjen til termin.men man vet jo aldri.... Så jeg fant ut at det kanskje var på tide å begynne iallefall.

Må nok ut på en liten hadletur i løpet av uka og så kjøpt meg noe store t-skjorter og slikt.

Har ikke tenkt på alt dette før nå i det siste hvor kynnene har begynt å bli litt vonde... :)

Annonse

Skrevet

Brukte de svææære engangstrusene de hadde på sykehuset, de var veldig gode etter fødselen! Når jeg kom hjem brukte jeg de trusene som jeg brukte under graviditeten, siden de var gode og romslige. Ikke noe deilig med truser som strammer hardt på magen gitt...

Skrevet

Jeg brukte også sykehuset sine engangstruser, og sykehusets svære bind de første dagene. Helt helt greit, selv om de ser sykt stygge ut :)

Skrevet

Like etter fødselen m nr 1, skulle de jo ha på meg en slik nettingtruse. Men den var ikke stor nok! Er ikke sånn unormalt diger jeg, str 42-44 + litt tykk i låra kanskje, så ble litt overraska. Men sa at jeg bare kunne bruke min egen. Stor bomulls, mensen-truse. Og det brukte jeg resten av tida. Og så brukte jeg Libresse, goodnight-bind. De hadde det samme på sykehuset, men det var tomt på toalettet hele tiden, for andre "stjal" det med seg hjem når de dro, så hadde heldigvis med meg egne!

Skrevet

Jeg brukte de nettingtrusene man får på sykehuset. Var mest behagelig de.

Skrevet

Jeg brukte sykehustrusene. De ser ikke ut, men gjør en veldig god jobb når du trenger dem!

Av bind bør du kjøpe de største nattbindene.

Jeg holdt på å le meg ihjel når de viste meg "bleiene" jeg skulle bruke rett etter fødselen på sykehuset, men lo ikke særlig lenge. Måtte skifte hver halvtime omtrent det første døgnet...

Hvor skal du føde?

Lykke til!!!

Skrevet

Sykehustrusene er helt greie!! :-)

Skrevet

Ja, hold deg til sykehustrusene og bindene - de er svææære og praktiske. Skit i hvor usexy de er - det er det aller siste du tenker på de dagene...!

:o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...