Gå til innhold

Jeg har mistanke om at jeg er gravid igjen og om jeg er det så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.Tror ikke jeg vil takle det:0(

Anbefalte innlegg

Jeg er så redd nå for at det jeg frykter mest er fakta ,men så tør jeg liksom ikke å ta det steget og ta en graviditetstest og få min mistanke bekreftet.

Jeg har massevis av symptomer på at jeg er gravid og jeg vet at jeg må ta abort om jeg er det.Det har seg altså slik at jeg tror ikke kroppen min vil takle en graviditet og ikke heller ett barn til.

Jeg har ingen jeg kan snakke med dette om så jeg deler det med dere.

Jeg har to veldig tette svangerskap bak meg og mitt yngste barn er bare 4 måneder gammel.

Det er sikkert mange som kommer til å kjefte på meg nå for hvorfor brukte vi ikke prevensjon?

Da kan jeg svare det at mitt forrige svangerskap så brukte jeg prevensjon og ble gravid alikevel.....

Denne gangen så har vi kun hatt sex en gang(hopp av i svingen i påvente av sterilisering).

Ja hvor dum går det ann å bli sier bare jeg til meg selv,men det er vel slik at vi alle gjør ting vi ikke skulle ha gjort.

Nå vet jeg ikke hva jeg skal gøre om jeg er gravid.

jeg har så dårlig psyke fra før av at dette tror jeg kommer til å knekke meg helt.....det lille jeg har igjen av meg selv:0(

Fortsetter under...

Det er fort gjort, og du er ikke den første som har opplevd dette. Når det gjelder prevensjon, dømmer jeg ikke. Jeg har selv akkurat fått prevensjon på plass etter fødselen i januar, og har brukt hopp av i svingen flere ganger før det. Det er bare flaks om det går bra, samtidig tror man jo gjerne at sjansene er små når man fortsatt ammer etc. Jeg håper du får tatt en test snart og kan begynne å tenke på hva du må gjøre, det er mer konstruktivt enn den lammende frykten det høres ut som du har akkurat nå... En abort behøver ikke være verdens undergang, hvis du føler at det blir for vanskelig med tre barn såpass tett, synes jeg du skal gi deg selv lov til å velge å la være. Det er virkelig gyldig grunn, om det kan hjelpe deg litt i ettertid. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...