Gå til innhold

Hva tjener en buss-sjåfør i timen? NAV har sendt meg tilbud om ett slikt kurs hehe...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så gøy at de vil ha damer til å ta dette kurset da. Også er det garantert jobb etterpå.

Bare lurer på hvor mye lønn de har jeg.

Fortsetter under...

Skrevet

Busssjåfører tjener vel ikke det helt store, masse dumme vakter, alt fra 04 40 til at man jobber noen timer også kan man ha under 2 timer fri før man skal på neste skift så arbeidstidene er jo veldig uregelmessige.

De fleste jeg kjenner som kjører buss har enten planer eller har byttet jobb til andre ting der de er sjåfører, eks maskinfører, varebil etc der det er bedre betalt og der de har ganske faste arbeidstider.

Skrevet

Du blir en erfaring rikere. Hadde gått for det, jeg, så hadde jeg fått prøve det og. :) Man tjener til livets opphold, men du får neppe råd til seilbåt.

Skrevet

Samboer jobber som bussjåfør og elsker det. Hvor mye de tjener i timen er jeg usikker på.Kommer an på om de jobber dag, kveld eller helg. Sambo jobber ikke delskift( på jobb om morgenen, fri på formiddagen og på jobb ett par timer på ettermiddagen), men gjorde det før, var hjemme kl 18 og da tjente han 30 000 mer i året enn han gjør nå som han bare jobber dagen. Noen ganger er han på jobb kl 05 om morgenen, men er da ferdig på jobb i 11-12 tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...