Gå til innhold

Erfaringer med Quinny freestyle 3xl??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kan ikke si noe annet at den vogna er en dritt vogn...kjøpte den og solgte den etter 13 dager..veltet,tung,stor sammenlagt og den kalesjen er helt umulig..detter ned og min sønn satt fast armen i den....nei nei burde ikke bli solgt den vogna engang.

Jeg er også veldig fornøyd med freestyle'n. Skjønner ikke helt all kritikken den har fått.. Men den er jo litt større sammenlagt enn en carena-trille da, litt avhengig av hvilken type man velger. Likevel synes jeg den tar det igjen på trillekomforten.

Hilsen ei som har begge deler ;)

Jeg hater Quinnyen, og om du skal ha en lett vogn som tar liten plass velger du IKKE den, den er TUNG, tar enormt stor plass, og er generelt en drittvogn. (iallefall synes jeg det.. ) Jeg hadde den i et år, men hadde den til reparasjon 4 ganger, og det var masse annet småtull med den hele tiden. (punkterte veldig lett, tippet over om man har babyen fra seg i sportsdelen og hjulet foran dirret skikkelig om man ikke låste det.)

Men det skal sies at jeg har flere venninner som har den vognen, så mulig jeg fikk en mandagsvogn..

Lykke til i vognjungelen, det er klin umulig å bestemme seg. Jeg skal ha ny vogn når nr 2 kommer og jeg har akkurat bestemt meg for Teutonia spirit S3. Håper jeg blir fornøyd med den!!

Vi har denne vognen der vi har brukt sportvoognsdelen nå snart i 2 år.

Vi har hatt lite tull med vogna, brenseb ble veldig hard å få satt på men det løste vi med litt olje.

Vi er litt dårlige på vedlikeholdet på vogna vår.

Har aldri veltet for oss, men jeg har ikke snuppa liggende sovende i den når jeg ikke er der uten å sette på selene.

MEN hvis du er på jakt etter en LITEN OG LETT vogn vil jeg ikke anbefale denne. Dette er en skikkelig sportsvogn og tar forholdsvis stor plass når du legger den sammen og er ikke spesielt lett av seg.

Anbefaler deg å se litt på behovet ditt igjen for det er en helt annen vogn enn en enkel trille

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...