Gå til innhold

Ekte eller kopi - Crocs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm ...

Datteren min har noen som heter Aussie Soles, men ser at alle de andre barna som har slikt i bhg hennes har enten BO eller ekte vare. Vi trenger ett par nye da Aussie Soles er snart for små,- men finner de ikke igjen noe sted :o(

Betaler dere virkelig 400,- for Crocs til ungene ? Ikke at jeg er "gjerrig" for har kjöpt 2 par geox joggesko til henne nå samt geox og primigi samdaler.- Men kan jo hende ungene deres bruker crocsene mere enn min datter bruker sine kopier :o) (bruker de som töffler i bhg)

En annen ting er att lesten på Crocs er jo så brede - dattern min har smal fot. Hva anbefaler dere for en Crocs kopi siden dattern min sin fot er smal ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestiller barnecrocs fra taylorshoes.com da får jeg dem for under 200 spenn INKL frakt:)

Skrevet

det var jo billig da .... men dattern min har så smal fot at det blir fel uansett. Så må ha en kopi av ett eller annet slag. Holey soles er det noe som heter - noen som kjenner til dem (husk : smal fot )

Skrevet

De har noe kopi-greier på Nille, på Rema og på G-sport har jeg sett. Lukter ekkelt og er like grufulle og stygge som Crocs...

MÅ hun ha Crocs, eller får du lov å kjøpe noe skikkelige sko av henne?

Skrevet

holey er det sportsbutikker som selger hvertfall. de koster like mye som crocks da. 400 kr=) har et par av de og et par av crocks til gutten min, og syntes de er ganske like i fasong.

Skrevet

ja - hun har jo joggesko og sandaler, pensko og diverse . Men det er snakk om til å bruke inne i barnehagen. De ansatte bruker crocs og det har mange av ungene også - og hun vil gjerne ha slike hun og.

Lukter ekkelt har jeg aldrig opplved med noen av de jeg har sett på,- men har jo ikke lagt meg ned å snust på de heller lol :o)

Skrevet

Hm,jeg synes at de som er "falske" virker mye stivere og hardere enn de som er ekte.Har bestilt til meg og barna på www.taylorshoes.com,de har mange ulike modeller,så tror nok du kan finne noen til datteren din selv om hun har smal fot.De har en ballerina modell,tror den heter mary jane,de virker smalere ennn vanlig crocs.

Skrevet

Crocsene som heter Mary-janes e smalere og utrolig søte. De skal jeg bestille til jenta mi nå. Uansett om de er breie i forhold til foten så sitter de utrolig godt på.

Kjøp ekte!!!

Skrevet

Har hørt at Crocs ikke anbefales til små føtter for de er så løse rundt foten. Ville ikke gått for en billig kopi heller. Fysioterapeuter sier de er ubrukelige. Med tanke på hvor mange timer om dagen de har de på beina, ville jeg gått for noe annet enn crocs, både original eller kopier. Har sett utallige mange tryninger av barn som bruker crocs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...