*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 lyst å ta en titt på oss igjen? jeg 140385 han 010481 har EL den 13 mai. vil det klaffe for oss denne pp? hadde 34 dagers syklus sist mnd. Pleier å ha 29. Kan jeg være gravid nå? på forhånd tusen takk for svar.
Kristine_88 Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 hmm... jeg føler du er veldig lei deg på en måte..sånn at : er det ikke vår tur snart..vi vil jo så gjerne.. det kan godt hende det klaffer for dere denne måneden her ja.. men syns du skal ta å sette på rolig musikk, tenne sterarinlys, og ta noen rolige pusteøvelser..bare for å få rensa deg litt på en måte... =)
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2008 takk for svar. er veldig lei meg ja. Er lei av å vente på at det skal bli vår tur. :-( skal tenne meg stearin lys ikveld å slappe av. Kasnkje tiden er inne ikveld? kanskje... Er lov å håpe,selv om jeg ikke har så stor tro på at det vil skje. Gratulerer til deg forresten :-D kose deg masse med voksende mage.
Kristine_88 Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Takk takk =) Du må ha tro og håp..be til engler og Gud... Ja, ta det med ro og gjør som jeg sier =p...hehe..det funker
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. mai 2008 Skal gjøre det :-) Håper at det vil funke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå