Gå til innhold

Har du svart meg nå? Bildene mine ligger ute på deres side så alle kan se uten at jeg har mulighet til å fjerne dem. UPROFFT!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det vil ikke bli prioritert å gjøre noe med dette før tidligst etter pinse.

Synes det er noe spesielt at du forventer at vi prioriterer dine henvendelser, siden du jevnt og trutt skaper mye ekstraarbeid for oss ved å ikke ville følge de retningslinjer vi har gitt mht hvordan forholde seg til andre brukere.

Har nettopp slettet en tråd startet av deg, samt fjernet teksten i en del kommentarer. Det kan umulig være nødvendig å forholde seg til andre mennesker på den måten du velger fra tid til annen å gjøre her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må selv få velge hva som skal ligge på nettet når det gjelder bilder og lignende. Hvis jeg har lyst å slette bilder som ligger av meg på deres side, så må jeg vel få lov til det!

Hvis ikke dere har tenkt å hjelpe meg med dette, må jeg kontakte andre som kan hjelpe meg. Kommer ikke på noen andre enn politiet akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå vet ikke jeg hvilken innlegg dette dreier seg om,men uansett,gud så sykt at det blir gjort sånn,å dette skal være proffesjonelle folk som sitter å styrer..blir helt overrasket jeg..skal aaaldrig legge ut et bilde her hvis det er sånn det virker!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da du ble medlem her ga du DiB/BiM/ Barnet Mitt rettighetene til å bruke bildene dine som de vil, så strengt tatt har du vel ingen som helst rett til å kreve å få fjerne dem.

Laster aldri opp bilder her selv, for en slik policy har jeg ikke sansen for. Liker å ha rettighetene til mine egne bilder selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva skal de med dine bilder da ? en selvfølge at du selv styrer dette vel,det er tross alt deg å dine barn liksom..trodde da dette av alle var en skikkelig side

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor står det at man gir rettighetene til bildene til bim/dib/barnet mitt...????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten så har jordmor Siri beklaget FEILEN, så da er det jo ikke noe å diskutere mer...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Darla da, kan du ikke bare trykke på IKKE VIS BILDE over bildene dine i rediger profil så vises de ikke...eller er det den feilen som JM Siri ref. til? Funker jo hos meg. Eller slette hele profilen din....? Du har jo to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du nok misforstått en hel del.

Darla har aldri blitt kastet ut, dermed er ikke hennes profil slettet.

Brukeren det her handler om er en profil som har blitt kastet ut, men der bildene fremdeles ligger ute hvis man søker på navnet hennes...

Og fordi profilen hennes ikke egentlig eksisterer, så kan ikke hun fjerne bildene, skjønner??? Hun kommer ikke inn på profilen sin!!!!

Gi beskjed hvis du trenger en barnevennlig teskje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nope ikke misforstått. At man ikke kan fjerne bilder fra en kastet ut profil er en ting, men en annen ting er at man ikke kan fjerne bilder selv om man har en aktiv profil....kun skjule dem...I dette tilfelle er det vel snakk om begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dessverre, du har nok misforstått. Her er det kun snakk om fjerning av bilder fra en kastet ut profil :-)

Hvis du ser i en annen tråd her så beklager Siri fordi dette er en av manglene med nettstedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...