Lotta med novembergutt Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Er det noen som vet hvor jeg kan finne en fin kjole - til bryllup/dåp etc? Aller helst empirieliv, og ikke for stram i armene - og helst ikke for dyr. Enten "ekte" butikk eller nettbutikk .. Synes jeg leser om så mange som har funnet fine kjoler her inne, men jeg har altså ikke funnet en eneste en!
Mersa og gutta <3 Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Kommer ann på hvor stor du er....Jeg sliter med å finne og bruker 52 til vanlig. Søkte på ebay http://global.ebay.com/gbh/search?browse=0&Query=dress+maternity+xxl&SortBy=11&PageNumber=1&SiteIdFilterType=3&ItemTypeFilter=2&ipp=25 Ellers har de opp til XL som av og tilpasser meg (som oftes ikke) på blandt annet mammanet (se egen tråd om gravidklær for store) Sist gang jeg var gravid kjøpte jeg kjole på Zizzi, to str. større enn vanlig og sydde den inn der den var for stor (under armer og ved puppene) Og den funka veldig greit. Var 3 uker fra termin da....
Lotta med novembergutt Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2008 Jeg er 46/48 til vanlig - eller xl da. Men de kjolene jeg ser for meg er litt sånn "one size fits all" - type. Om det er empirieliv og brede stropper så hadde det vært flott Tror jeg må gå gjennom butikkene til uka også - men synes sommerkjolene i år er så små! Korte og nette, og passer aller helst til de på 14. Takk for svar - skal sjekke ut mammanet (men mener å huske at det er veldig dyrt der!?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå