Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen her som syns det ser ut som magen har blitt større? Føler at magen har blitt større, nesten som gravidmage, men har ikke gått opp noen ting. Har heller gått litegran ned i vekt, ennå jeg spiser en haug med godis.. ehh.. Hekta på salt lakris... Men må visst være litt forsiktig med det, for det kan føre til høyt blodtrykk...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137697989-st%C3%B8rre-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

min mage har også vokst. er første gang, og er i min trettende uke. i dag har jeg vandret rundt i bikini og de rundt meg har faktisk sett at magen har blitt litt større. men så hadde jeg en tynn mage fra før av også da:) syns det er litt deilig at det synes!

Ja, samboeren min også tror magen har blitt større, men folk jeg ikke kjenner så godt ser ikke at jeg er gravid. Jeg er litt kraftig i utgangspunktet da, og da skal det vel egentlig syns seinere enn hvis man er tynn..?

Jaja.. Det får nå bare være som det er.. Gleder meg ihverfall veldig til magen blir ordentlig gravid :o)

Uke 15 her, og jeg blir allerede kalt tjukkebolla o.l. hehe så på meg synes det godt allerede. Var hos jordmor på tirsdag, og hun sa at det var veldig individuelt, men at hun tydelig kunne se det på meg "allerede". Er veldig glad for at jeg begynner å se gravid ut jeg, for jeg føler meg i grunn ganske tjukk om dagen. :D

Annonse

Jeg er 14+0 i dag.. Er jeg i uke 15 da? skjønner aldri det greiene der... hehe.

Så da er det sannsynlig at det kan være at magen har vokst? Noen ganger føler jeg at den er mer gravid enn andre ganger da... litt på samme måte som man noen dager føler seg tjukkere enn andre.

Godt å høre at det er flere enn meg om dette ihvertfall. Og salt lakris ja.. Mmmmmmm :o) :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...