Venter en juli baby:) Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Heisann. Hadde el tors el fred..tror du det klaffet denne pp? Eller når tror du det evt vil gjøre det og kjønn? jeg 020172, han 270673
Kristine_88 Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 ja, trur kanskje det kan ha skjedd noe nå altså.. trur det blir en gutt åsså =D Lykke til
Venter en juli baby:) Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2008 Åhh..no e dåkk fleir som tru d har blitt nå i deijn pp her,håpe så inderlig at d stæmme. Takk ska du ha å lykke te me dæ å. Klem
Venter en juli baby:) Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2008 Får du opp nå termin på meg og hvordan vil sv.skapet bli? er du veldig treffsikker på din spådom,har du fått tilbakem på noen du har spådd? Klem
Kristine_88 Skrevet 10. mai 2008 #6 Skrevet 10. mai 2008 det er visst fler her inne som sier jeg er treffsikker.. jeg sier bare det jeg får opp noen ganger er jeg helt på bærtur... ingenting er bænkers, og veien blir til mens man går... føler du kan ha termin i februar og at du kommer til å være litt engstelig for fødsel, men det vil gå bra... det er det jeg får opp nå hvertfall
Venter en juli baby:) Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. mai 2008 Okei..hihi..kan vel stemme at jeg vil grue meg litt til den ja. Men som du sier vil det vel gå bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå