Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser du bedre om jeg er gravid nå??

vil det gå bra i såfall?

gutt eller jente??

og hvor er grillpølsene mine?? hehe

f. 290588

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror nok du er gravid altså,får opp bare posetivt så det går vel bra.Får opp ei jente no.

Grillpølsene??i skapet eller i fryseren..hehe

Skrevet

ok..ja, måtte til slutt ta en blodprøve på torsdag for å da sammenligne med hvordan hcg nivået mitt pleier å være...så får bare det er høyere,,,

legen syns jeg var blå i musa hu så,,hehe..har til og med fått større pupper, mykere brystvorter, mørkere areola med pigmenter på den ene puppen...så intuisjonen min slår vel ikke særlig feil denne gangen trur jeg...

magen min har til og vokst med 4 cm....går det ann etter 4+2 uker da?? (hvis jeg har skjønt riktig)

altså helt nederst tenkte jeg på, rundt hoftene... for har jo drivi å slanka meg så har målt mye vettu.hehe...så målte i dag også, og det var 4 cm mer.....syns magan ikke hang sånn som han pleide :P hehe....

ja, grillpølsene...orker ikke hamburgere lengre... de er så vanskelig å fordøye...vondt i magen og ør og ja blir jeg...også skal vi grille i dag, også kjøpte jeg bare lomper fordi jeg mente bestemt at vi hadde grillpølser i frysern fra sist gang, men de er borte :(

snufs,,,

jeg trur gutt jeg da på kjønn,,hmmm... begynner å tvile på kjønnet jeg nå... dette blir spennende..

åj, er pratsom i dag jeg =P

Skrevet

eller hvor langt på vei trur du jeg er da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...