Gå til innhold

Ventetid på St. Olav?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor lang ventetid det er på St.Olav nå?

Jeg har en sønn på 9 mnd som jeg fikk ved hjelp av ICSI på Medicus. Tenkte vi skulle ta St. Olav denne gangen pga av pengene. Er det like lang ventetid på søskenforsøk som ved første forsøk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan det er med ventetid ved søskenforsøk vs vanlig forsøk ettersom vi ikke har vært gjennom IVF før (derimot har vi barn fra før), men min erfaring med St.Olav er ihvertfall at vi sendte inn søknad i midten av mars og jeg startet på spray 3 uker etterpå! Kjappere kan det ikke bli tror jeg=) Superfornøyd med St.Olav! Og de har veldig gode resultater å vise til=) Derfor valgte vi dem til tross for veldig lang reisevei. Håper det blir like gode resultater på oss også!

Skrevet

Jøss det var jo superkjapt!! Så kjempe godt å komme så fort i gang da. Jeg trodde det var minst 6 mnd ventetid jeg....

Masse lykke til da:))

Skrevet

Takk for det! Blir jammen meg spennende 2 uker fremover=) Lykke til til deg også, håper dere slipper å vente lenge!

Skrevet

så vidt jeg vet er det 2 "lister", og vi som skal ha søskenforsøk, vi er på "b"listen. Vi blir ikke prioritert slik som heilt barnløse.

Men hvor stor ventetid det er på de to listene er jo avhengig av hvor mange som til en hver tid står der.

Dette gjalt ordinære forsøk altså.

Skrevet

Regner vi også var på B-lista ettersom jeg har to barn fra før (ett av dem med min nåværende mann). Veldig overrasket over hvor raskt det gikk!=)=)

Skrevet

Heisann!

Vet at på medicus så er det ikke krav om kromosomprøver før icsi, men det er det på stolav. Tar 4-5 uker å få svar på disse, så det kan lønne seg å få tatt disse fortest mulig. Vi ventet i ca 4 mnd. Var på forsamtale 10 januar, og har uttak nå på tirsdag. Skal ha icsi. Masse lykke til:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...