Gå til innhold

Bodø/Fauske :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin i januar , fikk først 15 januar men ska sjekkes ånklig på Tirsdag:) Noen andre som har rundt dær eller nåkka:)

Trivelig å få kontakt med andre gravide i nærområde:)

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har termin 21.jan, men har ikke vært på UL ennu, så kan jo bli bytta.

Bor i Bodø. E det ingen andre fra Bodø som e gravid nu?

Skrevet

Heisan!

Jeg bor på Rognan, og er 7 uker på vei. Så min termin er ikke før 11. april. Andre i området som venter på denne tiden?

Skrevet

Heisann! Ny her jeg. Har termin ca 17april. Har ei jente på 20mnd fra før. Bor i Bodø. Morsomt å kunne blir kjent/treffe andre her i området.

Skrevet

Har termin i begynnelsen av mars. Noen av dere som har vært på Kafka enda, eller som har tenkt seg dit??

Var der endel i forrige svangerskap og det var veldig hyggelig, så tenkte at jeg skulle mote meg opp denne gangen og.

Skrevet

Jeg har termin i mars og bor i Bodø. Har sett annonse for BiM-treff på Kafka i BodøNU hele året, men nå når det endelig er aktuelt å gå dit er den jammen borte.. men det må jo kunne startes opp igjen!

Skrevet

hei, har kommet litt lengre i svangerskapet (har termin i november), men vil gjerne møte andre gravide uansett termindato:) Er det noen som skal på Kafka i kveld (3.09)?

Skrevet

Var ikke sikker på om det var noe treff, siden jeg ikke fant noe i avisen denne uka.. men stiller gjerne neste onsdag, hvis det er noen andre som skal. Anyone?

Skrevet

Ok, da prøver vi neste onsdag :) På Kafka har de alltid ett bord reservert til BIM på onsdagene, litt usikker om de bruker å annonsere dette i avisa. Ta gjerne med andre som er gravid!

Skrevet

Er det faste BiM treff på kafka da på Onsdager eller? Når klokken??

Skrevet

Er ganske sikker på at det er treff selv om det ikke er annonsert her eller i BodøNu. Pleier å starte i 20-tiden hvis jeg ikke husker helt feil.

Noen som skal dit i kveld?

Har enda ikke vært, men kanskje jeg skulle driste meg dit i kveld etter å ha vært på barneteater... kommer i såfall litt senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...