Gå til innhold

Anbefalte innlegg

æ lider av ekstrem svangerskap kvalme, å dette blir å fortsette ut svangerskapet. vært på sykehuset innlakt i 4 dager, må på kontroll til JM hvær uke for å sjekke om æ får i mæ nok næring. e så slapp å sliten. var greit i forje svangerskap. da var æ 19 ogikke hadde noe unger . men no har jo æ ei i fra før. så æ føler meg nesten ubrukelig,kan ikke planlegge noe, for æ e redd for at æ ikke klarer det, mye æ ikke har sjangs til store deler av dagene. uff måtte bare få ut litt frustrasjon. men det e jo vært der, å få enn baby i hus;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137696985-lei-av-%C3%A5-v%C3%A6re-d%C3%A5rlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, jeg føler sånn med deg!

Jeg har også hatt ekstrem svangerskapskvalme... men nå i uke 16 føler jeg at kvalmen har lettet litt for første gang siden jeg ble gravid.

Jeg overdriver ikke når jeg sier at de siste månedene har vært et helvete. Men du vet vel hva jeg prater om ;)

Jeg syns utrolig synd i deg som må gå igjennom dette hele svangerskapet. Jeg forberedte meg mentalt på det jeg også, men som sagt ser det ut som jeg har fått en bedring nå. Men jeg tør liksom ikke slippe jubelen løs helt enda...

Som du sier, det er verd det til slutt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...