Gå til innhold

Aluminiumklorid mot ekstrem svette.

Anbefalte innlegg

Noen som vet om jeg kan bruke den selv om jeg er gravid? Har brukt den til tider før jeg ble gravid, og den gjør jo underverker!

Nå er problemet at jeg svetter noe sykt under armene når jeg er gravid, selv om jeg er kald på kroppen til og med.

Vet at det er sprit i den.. Har søkt mye på nettet, men ikke funnet svar på dette!!

Noen som vet om den kan brukes under svangerskapet?

Er bare i 7uke..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137696891-aluminiumklorid-mot-ekstrem-svette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æ e i uke 34 å har brukt d ca en gang i uka/annenhver uke hele svangerskape. Æ spurte på apoteke, å di fant ikke ut at d va skadeli. Æ har tatt sjansen, førr livskvaliteten min e lik null me svettinga, å aluminumklorid e d eneste som hjelpe.

HI her.. Har funnet ut at folk bruker den selv om de er gravide.. Men ikke noe om det er farlig eller ikke...

Så er det visst ingen som vet..:(

Nesten avhengig av å få gjort noe med det her, er så ekstremt når jeg er gravid, og utrolig kjedelig å måtte passe så godt på om jeg har fått "ringer" på klærne osv..

Takk for svar;) Tenkte jeg skulle spør legen når jeg skal dit, men det er ikke før 26 mai, så veeldig lenge å vente..! Alt jeg har lest om også, der står det ingenting om at det er farlig å bruke når man er gravid.. men har så lyst å være sikker..

Enig med deg, livskvaliteten er lik null her også med dette problemet:(

Godt det er andre med samme problem!

Har ikke svar på spm ditt men bare lurer på en ting...Er det sånn deo med rød topp som man kjøper på apoteket du mener(husker ikke hva den heter)? I så fall brukte jeg det hele svangerskapet selv....var ikke i tankene mine at det kunne være farlig jeg da:-( Men synes faktisk jeg svetter en del selv om jeg bruker den også jeg så hvis det er et annet produkt dere mener og som funker bedre vil jeg veldig gjerne høre hvor dere køper det?

Annonse

Legen min sa hvertfall at jeg fint kunne bruke den under svangerskapet.

Aluminiumsklorid har ikke rødt lokk, det er hvitt, gjennomsiktig glassflaske med hvit og grønn etikett... Det er den aller beste"deon" mot svette du får tak i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...