Månestråle75 Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 <3 Kjære barnet mitt <3 Du er et barn som ble til av 100% kjærlighet. Allerede før du ble unnfanget elsket jeg deg. Uansett hva som skjer kommer jeg alltid til å elske deg. Det er bare slik en mammas hjerte er laget. Laget for å elske sitt barn. Uansett. Før du kom inn i livet mitt var jeg en mamma uten et barn. Det var et tomrom i hjertet mitt. Det tomrommet var det bare du som kunne fylle. Du synes kanskje det er litt rart at det bare er deg og meg i vår verden. At det ikke er noen pappa her sammen med oss. Du er halvparten av meg. Et sted i verden er det en mann som gav mamma er gave. Han ga meg den andre halvparten av deg. Det er den beste gaven noen kunne gitt meg. Med den gaven kunne du bli deg. Det kommer til å komme og gå mange mennesker i livet ditt. Men jeg kommer til å være hos deg for alltid. Jeg vil elske deg. Uansett. Hilsen Mamma.
Månestråle75 Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. mai 2008 Dette er et brev til mitt kommende storkebarn.
Oh'rly Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 Så flott brev! Det kommer h*n helt sikkert til å bli glad for =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå