Kristine_88 Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 er jeg gravid? vil det går bra isåfall? gutt eller jente??? f. 290588
0406 Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Får opp ja på at du er gravid og at svangeskapet går bra:) Får opp jente på deg jeg.
Kristine_88 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2008 aha,,,spennende... gleder meg til magen blir stooooor..hehe... alle sier jente...hehe hvordan trur du fødselen blir da? når trur du jeg føder da? har mens termin ca 4jan.
0406 Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Hei! Får opp 6 januar og en fødsel som vil vare i ca 3 timer (litt tøff). Kunne du sett på meg? F.d 010782 Blir ryggen/nakken/bekkenet mitt noen gang helt bra? Har vært sykmeldt i 6 mnd nå. Kommer jeg til å klare å begynne i jobben min igjen som er litt krevende til ryggen min eller må jeg se etter noe annet? Omskolering? Evt når? Og hva i all verden kommer jeg til å jobbe med? Takk hvis du gidder å svare på noen av spørsmålene men greit hvis ikke også
Kristine_88 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2008 ja, er egentlig sånn fødsel jeg tenker jeg vil få..og 6 januar er min tanke også... så får håpe dette stemmer... jeg skal se på deg senere...ok?? =)
Kristine_88 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. mai 2008 hvis du trener så vil det vel bli bedre vil jeg tru...gjør du det allerede kanskje?? hmmm....tenker barnehage jeg..at du kanskje begynner med det.. at du kanskje jobber der mens du trener opp rygg, nakke, og bekkenet... kan du se om vi finner et nytt sted å bo? når isåfall?
0406 Skrevet 11. mai 2008 #8 Skrevet 11. mai 2008 jeg trener og trener og går til fysio,har gjordt det fra før jeg ble sykmeldt. Hehe jeg jobber i bhg da men funker ikke så bra akkurat no så er spent på om jeg fortsetter der eller ikke eller om jeg evt begynner i en annen. Har vært alt fra akt. sykmeldt, 100% og til delvis sykmeldt det siste halv året. Jo mer jeg prøver å jobbe jo værre blir jeg. Skal se hva jeg får opp. Får opp flytting i september jeg.
Kristine_88 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. mai 2008 okey..hmm..nei da er jeg usikker på om du bytter jobb... for føler ikke at du gjør det...for du trives veldig godt der gjør du ikke? men du behøver ikke å stresse så mye med det kanskje... prøv å slapp av litt... okey... er vel omtrent da vi har lyst til å flytte...hvertfall jeg...hehe hva slags navn trur du jenta vår vil hete?
0406 Skrevet 11. mai 2008 #10 Skrevet 11. mai 2008 En dag trives jeg, en annen dag ikke. Har du alternativ på forskjellige navn da? Tror jeg skal finne i senga snart nå. Foresten ser du om jeg blir gravid flere gang? Har 2 barn og mannen er egentlig forsynt mens jeg har lyst på 1 til men ikke akkurat nå. Vil han skifte mening?
Kristine_88 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 11. mai 2008 trur dere vil få en til ja... ja, har noen alternativer : Sofie, Thea, Margrete, Mathilde
Kristine_88 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 11. mai 2008 Min oldemor het det til mellom navn, mamma heter sofie til mellom navn, og bestemor heter thea til fornavn...hehe... Ja, blir nok kanskje Mathilde...hmmm....ja, spennende.. hehe.. =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå