Linemor m/ twins 2007 og 2010 Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Eller stemmer det at norske Snooopi i Danmark er gravid?? ) *håpe håpe*
neutral Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Heia Linevennen:) Hva? Hvor? Er snooopie gravid?!! Er det noe du har hørt eller lest? Jeg finner ingenting om det.... Uansett, det får vi da virkelig håpe!!! *håper'håper* sammen med deg!:-))) Klemmer:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Hæ? Nå ble jeg nysjerrig også...!!
Linemor m/ twins 2007 og 2010 Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2008 Hjelpe meg, håper jeg ikke setter ut noen falske rykter..... Men det hadde vært så utrolig kjekt om Snooopie hadde kommet i mål snart I Tusen sin tråd om egg i naturlig syklus, litt lengre nede på sida, er der et svar fra Snooopie....
Chaiemae Skrevet 10. mai 2008 #5 Skrevet 10. mai 2008 På profilen hennes står det at hun skal begynne på nedregulering 19. mai så da er hun nok ikke gravid.
Snooopi Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Hei Linemor! Jeg er ikke gravid, jeg er på P-piller.... Jeg starter nedreg den 19. mai, og jeg skal få både det ene og det andre, så vi har store forventninger:-) NÅ skal det være vår tur:-) Går det fint med dine 2 små? De er kanskje ikke så små lenger...? klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå